jaho sanoi:Kyllä näin on, voit vaihtaa jarrut tehoikkaampiin ja mikäli auton tehoja nosta on ne vaihdettavakin mallisarjan tehokkaampiin jarruihin. Heikoimmaksi jarruja ei lain mukaan saa vaihtaa ja rummuthan ovat heikommat kuin levyt sen tietää jokainen.
Lueskelin ketjua hieman tarkemmin ja ihmettelen hieman käyttäjän renoo kommenttia asiasta vuoden 2000 rumpujarrulisesta meksusta, ei kai tällaista ole olemassa. Olen jyhan kanssa samaa mieltä, että -99 vaihtuivat levyt ainakin meksuun joka kulmalle.
OK no nyt tuli loogisia perusteluja...jyha sanoi:Olen jarrutellu vaimon farkulla.
olenko väärässä, jos väitän ettei 1999 jälkeen ole käytetty rumpuja. jos näin on niin valveutunut katsuri kyllä tarttuu sun rumpuihin. jarrutehoa saa kyllä kasvattaa mutta toisinpäin lienee kielletty.
Siis "Nyt saisi Renun taka-akseleita tehdaskorjattuna" jos niitä vain olisi,näköjään "loppu" joka ikiseen Renun malliin tuolla linkissä... ;D ;DX-Parts sanoi:Nyt saa Renault Meganen taka-akseleita tehdaskorjattuna. http://www.x-parts.fi/taka-akselit/
Laita yksityis viesti, jäsen Moppi, saat hinnan, eikä varmaan ole kova. Selailin noita varaosaliikkeitä. Ei oota etupäässä. Motor Doctor sivustolla oli, vaan loppu varastosta, hintaakin 112-145e.sauva. Jos vasemman puolen jousi on poiki, sen saat Moppi nimimerkiltä kyllä kohtuuhintaan. Sitten jos oikealta, menee vaikeammaksi. Se vaan , tuo hinta 270e tuntuu kovalta, korjata katkennut jousi, jos työn joutuu teetämään, veikaan että jousen vaihto maksaa kyllä aika tavalla, saattaa mennä päivä. Silloin koko akseli vois olla etullisempi homma. Vaan jos itse vaihtat, silloin sauvan vaihto on etullisempi. Varsinkin kun tietää mitä tekee, ne sauvat tulee pooreille, siinä on oltava tarkkana ettei perä jää alas, tai liian ylösmikä on pelkästään vääntösauvojen hinta , en usko että taka akselia tarvitsi kokonaan vaihtaa