Missä siellä semmonen luukku on? Puhaltimen etupuolella ei ainakaan ole mitään suodatinta ja sehän imeekyrtsi sanoi:scenicissä raittari löytyy konehuoneen puolella olevasta luukusta.![]()
No löytyhän se suodatin lopuksi. Siellä oli tosiaan luukku moottorin takana.kyrtsi sanoi:tossa kuvassa kyllä pitäisi raittarin näkyä mutta jos ei ole niin outo reki sano piru kun viulun näki![]()
Mä käytin tätä ja se oli hirvittävä virhe. Koko auto haisee nyt ihan joltain wunderbaumilta, saatanan järkyttävää. Sen piti olla "omenan" hajuista, pelkäsin kyllä etukäteen että uskaltaako sitä käyttää mutta en pelännyt riittävästi.Juha™ sanoi:Toki on olemassa esim. Motipin pakkaama desinfiointiaine, joka kehoitetaan asettamaan vapaasti matkustamon lattialle etupenkkien taakse ja laukaisemaan purkki, jolloin hiukkaset leviävät ympäri matkustamoa ja siitä (toivottavasti) myös höyrystimen kennolle.
Voiko sen CRC vaahdon laitaa samalla tavalla kuin ohjeessa neuvotaan myös Scenic II:en raitisilma laatikoon. Vai hajoaako tuulettimen laakeri käsittelyn jälkeen. Jossain luin että Scenic II on ihan omat ohjeet ilmastoinnin desinfiointiin.Draga sanoi:Hmm.. Eroaako scenic II raitisilmaohje muuten tuosta meganesta kuin tuolla, että suodatin sijaitsee eripaikassa? ??? Olisi kiva tietää jo valmiiksi niin osaa sitten purkaa :![]()
Itte olen metästänyt tuota putkenpäätä ulkopuolelta - kiitos! Nyt kun tietää että se on siellä lämpösuojan alla jemmassa niin pitänee ruveta sitä lämpösuojaa poistamaan ja putkea rassaamaan auki - onko kellään vinkkejä kuinka sen lämpösuojan saa parhaiten pois. Mulla tuo putki lienee tukossa koska apukuskin jalkatila lainehti vettä ja erinäiset testit ja kokeilut varmisti sen että se vesi tulee nimenomaan raitisilmasuodattimen kotelon kautta koska se ilmastoinnin kondessivesi ei muualta pääse ulos. Arvatkaa vaan oliko lattia märkä sillä lattialle tulleen veden määrä on n. 0,2 l / 100 km helteellä ja kesäkuun alun jälkeen olen ajanut n. 9500 km :Gigane sanoi:Löysin kuvan Megane II:n ilmastoinnin kondenssiveden poistoputkesta. Siellähän se lämpösuojan alla jemmassa. Loppuviikosta saan auton nosturille niin pääsee?? puhdistamaan. Alkoi uudelleen tiputtelemaan
vettä pelkääjän jalkatilaan.
Onkohan nuo lämpösuojan pitimet jotenkin eksoottisia vai tavallisia ruuveja?? Saattaa olla tiukassa..
Vai olisiko jollain tietoa mistä se kondenssiputki lähtee ohjaamon puolelta.