Autoon tullut " uusi " vika. Sen tiesin että vasemman iskarin kääntölaakeri pitää ääntä, narisee ja rasvauksella pysyy poissa vähän aikaa.
Ei pitäisi olla kovin vakava ongelma kuulemma .
Mutta nyt on tullut uusi narina ja se voimistuu koko ajan, varsinkin kuivalla säällä . Ääni kuuluu kun kääntelee rattia, narisee ja kunnolla.
Kun tuossa taannoin ohjauskulmia säädettiin renkaista niin asentaja sanoi samalla että siinä osassa mitä hän sitten sääti, siinä olevan tangon pitäisi
liikkua vapaasti . Mutta ei liikkunut kuin voimapihdeillä ja kysyi samalla että nariseeko ohjaus ja sanoin että narisee. Hän sitten sanoi että narina tulee sieltä sisältä jostakin mutta ei uskaltanut arvailla mikä sen aiheuttaisi, sanoi vaan että jokin osa jumissa / menossa rikki . Osaako joku veikata mistä osasta kyse, onko jollakin ollut samanlaisia ongelmia ?
Ei pitäisi olla kovin vakava ongelma kuulemma .
Mutta nyt on tullut uusi narina ja se voimistuu koko ajan, varsinkin kuivalla säällä . Ääni kuuluu kun kääntelee rattia, narisee ja kunnolla.
Kun tuossa taannoin ohjauskulmia säädettiin renkaista niin asentaja sanoi samalla että siinä osassa mitä hän sitten sääti, siinä olevan tangon pitäisi
liikkua vapaasti . Mutta ei liikkunut kuin voimapihdeillä ja kysyi samalla että nariseeko ohjaus ja sanoin että narisee. Hän sitten sanoi että narina tulee sieltä sisältä jostakin mutta ei uskaltanut arvailla mikä sen aiheuttaisi, sanoi vaan että jokin osa jumissa / menossa rikki . Osaako joku veikata mistä osasta kyse, onko jollakin ollut samanlaisia ongelmia ?