difiCa
Nuorempi jäsen
Tuli ostettua vähän ajettu mutta huonosti pidetty Megane 1.6 ensimmäiseksi nelipyöräiseksi kulkuvälineeksi, ja koska tuo täytyisi piakkoin leimata, pitäisi valot saada toimimaan kuten tarkoitettu. Perinteinen takavalon sulamisongelma tuli jo paikallistettua, korjaantunee ostamalla uusi takavalon polttimopidike, "sokeripala" näytti olevan vielä kunnossa. Toki jos joku tietää saako tuon johtoja katkomatta irti, niin kertokaa, itse en keksinyt. Jos saa, voisi senkin vaihtaa samantien.
Jäljellä olevia ongelmia on seuraavat:
-Sumuvalot ei toimi lainkaan, ei edessä eikä takana. Myöskään kojelaudan sumuvalon merkkivalo ei pala kun laittaa päälle. Liekö kiinni sulakkeesta? Sulake näytti olevan ok, mutta ainakin etusumareiden liitännästä oli muoviklipsi rikki, joten eivät pysy ilman teippiä syvällä. Jos vika ei korjaannu uudella sulakkeella, mitä katsoa seuraavaksi kun koko sumuvalojärjestelmä on poissa pelistä? Kytkin vilkun viiksessä?
-Mittaristosta on palanut matkamittarin LCD:n taustavalo, onko paha nakki vaihtaa? LCD myös näyttää oooooo ja oilia kun lyö virrat päälle. Lienee öljynvaihtomuistutin kun öljyvalo ei pala mutta toimii kun lyö virrat päälle ja mittaristo tsekkaa? Kun vaihdan öljyt, tulpat ym saako tuon nollattua itse?
Kiitoksia jo etukäteen aloittelevan Renaultistin auttamisesta!
Jäljellä olevia ongelmia on seuraavat:
-Sumuvalot ei toimi lainkaan, ei edessä eikä takana. Myöskään kojelaudan sumuvalon merkkivalo ei pala kun laittaa päälle. Liekö kiinni sulakkeesta? Sulake näytti olevan ok, mutta ainakin etusumareiden liitännästä oli muoviklipsi rikki, joten eivät pysy ilman teippiä syvällä. Jos vika ei korjaannu uudella sulakkeella, mitä katsoa seuraavaksi kun koko sumuvalojärjestelmä on poissa pelistä? Kytkin vilkun viiksessä?
-Mittaristosta on palanut matkamittarin LCD:n taustavalo, onko paha nakki vaihtaa? LCD myös näyttää oooooo ja oilia kun lyö virrat päälle. Lienee öljynvaihtomuistutin kun öljyvalo ei pala mutta toimii kun lyö virrat päälle ja mittaristo tsekkaa? Kun vaihdan öljyt, tulpat ym saako tuon nollattua itse?
Kiitoksia jo etukäteen aloittelevan Renaultistin auttamisesta!