Viikko sitten 20 asteen pakkasessa auto käynnistyi ja ajoin 10km. Pysähdyin hetkeksi. Sitten auto ei enää käynnistynyt. Se pieni käynnistyksenestovalo vilkkui kojetaulussa. Auto kyllä pari kertaa (käynnistys yrityksiä noin 50) käynnistyi sekunniksi, mutta sammui itsestään ja sama hälytysvalo vilkkuu. Koitin putsailla liittimiä .. myös ECU boxin. Kokeilin eri avaimilla. Irroitin akun ja kytkin takaisin .. mikään ei auta. Käynnistyksen esto vilkkuu!
Minun OBDII lukija ei osaa 'puhua' tämänauton kanssa ... millainen koodin lukija pitäisi olla? Missä on käynnistyksenesto tietokone? Olisiko kenelläkään sellaista ECU-boksia, josta on käynnityksenesto poistettu? Voiko tuon eston koodata renault huollossa pois?
Minun OBDII lukija ei osaa 'puhua' tämänauton kanssa ... millainen koodin lukija pitäisi olla? Missä on käynnistyksenesto tietokone? Olisiko kenelläkään sellaista ECU-boksia, josta on käynnityksenesto poistettu? Voiko tuon eston koodata renault huollossa pois?