Mulla laguna -00 1.9 dti farmari ja jarruremppa eessä. Takalevyt n. 8mm paksut et onko kellään tietoa minimi paksuudesta, vai ajetaanko levyillä niin kauan ku katsastusmies antaa?? ja sit jos sais vähän hyviä ohjeita miten palat vaihdetaan..onko pakko irrottaa satulaa..meinaa olla jarruputket lujilla jos irrottaa satulan. Ja missä järjestyksessä pitää tehdä mitäkin.. Ja miten sais jarrulevyn irti ku on TOD lujalla ne torx ruuvit..jos jollain tietoa niin ois mukava jos tumpelokin vois opetella rellun remppaamista.