Mr.Blue
Mustat Rellut
Vs: Laguna III sport tourer 2.0dci aut -12
Kuuluisiko sen ylipäätään noin usein poltella? Joskus voisi clippiä näyttää tuolle kulkineelle ja ihmetellä tuloksia. Mulla tulee kyllä pk-seudulla aika paljon myös kaupunkiajoa/ruuhkassa seisomista, voisiko tämä vaikuttaa asiaan? Tosin vastapainona jonkin verran myös pitkän matkan ajoa. Ja jotenkin tuntuisi, että poltto jää usein kesken käyntiäänen ja käryn perusteella juuri määränpäähän saavuttaessa. Luulisi, että se polttelisi silloin kun olosuhteet ovat optimaaliset (kovempi vauhti tms.). Kauanko tuo poltto yleensä kestää kerralla, onko kenelläkään tietoa?
Mä olen ihmetellyt tossa mun pikkudisussa sitä, että se tuntuisi vähän väliä, harva se päivä ja joskus jopa joka päivä, polttelevan hiukkasloukkua??? Ainakin hajun ja perästä tulevan kuumuuden (ja karskin käynnin) perusteella. Eikös se loukku ole jossakin peräpäässä vai olenko täysin hakoteillä? Oon toisaalta alkanut epäillä myös, että tulisiko lämpö ja palaneen käry takajarruista, mutta sitten taas toisaalta tuo ajoittaisuus kummaksuttaa siinäkin teoriassa...MTI sanoi:Parempi vaan et ei yhtenään polttele sitä. Eikös se joissan autoissa kuitenkin polta joka tankillisella :![]()
Kuuluisiko sen ylipäätään noin usein poltella? Joskus voisi clippiä näyttää tuolle kulkineelle ja ihmetellä tuloksia. Mulla tulee kyllä pk-seudulla aika paljon myös kaupunkiajoa/ruuhkassa seisomista, voisiko tämä vaikuttaa asiaan? Tosin vastapainona jonkin verran myös pitkän matkan ajoa. Ja jotenkin tuntuisi, että poltto jää usein kesken käyntiäänen ja käryn perusteella juuri määränpäähän saavuttaessa. Luulisi, että se polttelisi silloin kun olosuhteet ovat optimaaliset (kovempi vauhti tms.). Kauanko tuo poltto yleensä kestää kerralla, onko kenelläkään tietoa?