siis mikä on kun renkaiden läheltä kuuluu kohinaa. samanlaista kuin hiekkaa olis jarrussa.
se kuuluu aina kun jarruttaa tai kun vauhtia on joku alle 30 km/h.. ei kuulu ulos mut sisällä kuuluu.
mistähän vois olla kyse?
joo elikkäs ongelma jatkuu.. nyt kohina kuuluu vaan kaks kertaa kovempaa.. ei harmainta aavistustakaan mistä se tulee..
otin renkaita pois ja putsasin paikkoja mutta ääni kuuluu vieläkin. voi kökkö
No katsoitko onko takahihnat vielä hengissä, ja etupalat myös? Kyllä toi viittaa loppuun kuluneilta jarruosilta. Takaahan et ees nää, ennen kun otat rummut pois, ja edessä pitää olla muutakin kuin se metallilevy
onkos jarrunestesäiliössä nestettä?
entä painuuko poljin kuin syvälle, mitä tapahtuu jos jarrutat lujemmasta vauhdista tai teet ihan äkkijarrutuksen?
tuli tänään vaihettua yhteen vw:hen jarrupalat, olipas kuluneet ihan sippiin ja vasta alkoi ääntelee.
oli jo pelti peltiä vasten, pinnasta ei tietoakaan.