kohinaa pohjassa..

cherry

Jäsen
Viestejä
49
siis mikä on kun renkaiden läheltä kuuluu kohinaa. samanlaista kuin hiekkaa olis jarrussa.
se kuuluu aina kun jarruttaa tai kun vauhtia on joku alle 30 km/h.. ei kuulu ulos mut sisällä kuuluu.
mistähän vois olla kyse?
 
N

nolinmatti

Vieras
Vs: kohinaa pohjassa..

Meinaatko takarenkaiden läheltä ? Jarruhihnat olis ehkä aikaa tarkistaa,mikä on niiden "terveyden" tila.
 

cherry

Jäsen
Viestejä
49
Vs: kohinaa pohjassa..

joo jostain takaa se tulee.. pitääpä kattoo viikonloppuna..
onko tietoo mikä edessä on kun sekin pitää pientä kohinaa kun jarruttaa...
 
N

nolinmatti

Vieras
Vs: kohinaa pohjassa..

Ehkä jarruhihnojen vaihto tai pelkkä puhdistus.
 

cherry

Jäsen
Viestejä
49
Vs: kohinaa pohjassa..

just viime viikolla vaihdoin iskarit eteen ja kattelin jarruja ni kyl ne kunnossa oli.
oli viä palaa jäljellä. mut mut..
 

cherry

Jäsen
Viestejä
49
Vs: kohinaa pohjassa..

joo elikkäs ongelma jatkuu.. nyt kohina kuuluu vaan kaks kertaa kovempaa.. ei harmainta aavistustakaan mistä se tulee..
otin renkaita pois ja putsasin paikkoja mutta ääni kuuluu vieläkin. voi kökkö >:(
 

skara

Aktiivinen jäsen
Viestejä
2 190
Vs: kohinaa pohjassa..

No katsoitko onko takahihnat vielä hengissä, ja etupalat myös? Kyllä toi viittaa loppuun kuluneilta jarruosilta. Takaahan et ees nää, ennen kun otat rummut pois, ja edessä pitää olla muutakin kuin se metallilevy ;)
 

jomppe

Jäsen
Viestejä
67
Vs: kohinaa pohjassa..

onkos jarrunestesäiliössä nestettä?
entä painuuko poljin kuin syvälle, mitä tapahtuu jos jarrutat lujemmasta vauhdista tai teet ihan äkkijarrutuksen?

tuli tänään vaihettua yhteen vw:hen jarrupalat, olipas kuluneet ihan sippiin ja vasta alkoi ääntelee.
oli jo pelti peltiä vasten, pinnasta ei tietoakaan.
 
Ylös Bottom