Bonjour!
Olen alkanut kuulemaan ääniä!
Piti hommata korvatulpat pitempää matkaa varten. Porakonetta muistuttava jurina on korviasärkevä. Ääni alkoi pikkuhiljaa ja on muuttunut lujemmaksi, ihan ratti tärisee. Ääni alkaa n. 50 km/h ja voimistuu siitä ylöspäin. Ei vaikuta, onko vaihde päällä tai kytkin pohjassa, vauhti ratkaisee. Kun kääntää reilummin oikealle, ääni lakkaa kaarteen ajaksi.
Missä vika??? ???
Olen alkanut kuulemaan ääniä!
Missä vika??? ???