Kadjar

@ntsu

Jäsen
Nykyään puhutaan aina renkaista, vaikka tarkoitetaan pyörää
Ei siis ihme, että epäselvyyksiä jää.

HiTec

Eipä turhia höttyillä :)
Tuli auton mukana maskisuojat,ootteko käyttäny?Kestääköhän auton pesussa paikallaa?
Ei noista nyt haittaakaan ole, nopeuttaa pakkasilla lämpenemistä ja pitää ainakin osan siitä suolamössöstä poissa syylarilta. Ja kiinnityksenkin voi varmistaa vaikka parilla niparilla siististi, riippuen toki hieman suojan mallista, noita kun on "retkipatjasta" aina kovamuovisiin, muotoonprässättyihin lätkiin saakka :cool:

Kawamaki

Jäsen
Kyllä noita suojia kannattaa käyttää. Minulla niitä ei tullut Kadjarin mukana, mutta ostin myöhemmin tori.fistä Kadjarin omat suojat. Ne on sellaiset kovamuovista prässätyt ja melkein huomaamattomat. Kiinnitys on tukevilla muovikynsillä.

Purple84

Jäsen
Kyllä noita suojia kannattaa käyttää. Minulla niitä ei tullut Kadjarin mukana, mutta ostin myöhemmin tori.fistä Kadjarin omat suojat. Ne on sellaiset kovamuovista prässätyt ja melkein huomaamattomat. Kiinnitys on tukevilla muovikynsillä.

Näissä kanssa muovikynnet ja taitaa olla Kassun omat...kestääköhän konepesua?

JonZE

Nuorempi jäsen
Tässä kuvattuna Meganen konepellillä
katso liitettä 16091
Olen yrittänyt löytää tuollaista maskisuojaa netistä, mutta tarjolla on vain yhdenlaista vaahtomuovista tehtyä suojaa.
Tässä kuvattuna Meganen konepellillä
katso liitettä 16091
Löytyiskö suojasta varaosanumeroa? Olen yrittänyt netistä löytää tuollaista suojaa. Ainoastaan yhdenlaista vaahtomuovista suojaa on verkkokaupoista löytänyt.

Ylös Bottom