Nykyään puhutaan aina renkaista, vaikka tarkoitetaan pyörää
Ei siis ihme, että epäselvyyksiä jää.
Ei noista nyt haittaakaan ole, nopeuttaa pakkasilla lämpenemistä ja pitää ainakin osan siitä suolamössöstä poissa syylarilta. Ja kiinnityksenkin voi varmistaa vaikka parilla niparilla siististi, riippuen toki hieman suojan mallista, noita kun on "retkipatjasta" aina kovamuovisiin, muotoonprässättyihin lätkiin saakkaTuli auton mukana maskisuojat,ootteko käyttäny?Kestääköhän auton pesussa paikallaa?
Kyllä noita suojia kannattaa käyttää. Minulla niitä ei tullut Kadjarin mukana, mutta ostin myöhemmin tori.fistä Kadjarin omat suojat. Ne on sellaiset kovamuovista prässätyt ja melkein huomaamattomat. Kiinnitys on tukevilla muovikynsillä.
Konepesussa en ole käynyt, mutta jos ne on Kadjarin omat suojat niin varmasti pysyy kiinni.
Olen yrittänyt löytää tuollaista maskisuojaa netistä, mutta tarjolla on vain yhdenlaista vaahtomuovista tehtyä suojaa.Tässä kuvattuna Meganen konepellillä
katso liitettä 16091
Löytyiskö suojasta varaosanumeroa? Olen yrittänyt netistä löytää tuollaista suojaa. Ainoastaan yhdenlaista vaahtomuovista suojaa on verkkokaupoista löytänyt.Tässä kuvattuna Meganen konepellillä
katso liitettä 16091
Nimimerkillä korjattiin takuulla juuri samaa vikaa heinäkuussa 2020. Auto on ollut 3,5v käytössäNo joo, toki tuo sijoituspaikka ja liitännän käyttötarkoitus on sitten toinen tarina.
Kiitos! Täytyy aloittaa etsintä, jos jostain löytyisi kohtuuhinnalla.Tässä numerot:
Yläsuoja 623128413R
Alasuoja 623126559R
Onko linkkiä?Puolasta saa alle 80€ kpl (300,00 zł / kpl).