MTI sanoi:Joo ISO valo ei tosiaan syty enää ja taisi olla ajureiden osalta kans sama tilanne mulla.
Eli clippi sitten ilmeisesti paskana. Aika hyvältä juotokset kyllä näytti.
Pitääpä alkaa taisteleen myyjän kanssa.
MTI sanoi:Viestiä on lähetelty ahkerasti minun ja myyjän välillä. Nyt ollaan siinä tilanteessa ettei myyjä enää edes vastaa. Pitäisi tosiaan lähettää omin kustannuksin(37€) clippi takas myyjälle niin lähettäisi uuden sitten mulle.
Sanoin että meillä suomessa takuu tarkoittaa myös takuuta, palautus kulut kuuluu takuuseen. Sen jälkeen myyjä ei ole vastannut
Eli tilanne sama kuin jamolla.
Tein paypal disputen, ei apua heiltä.
Tässä pätkä paypalin viestistä:
You have to open a dispute within the allotted timeframe. You opened your
dispute outside of the timeframe, so it was automatically closed
Eikö valitusaikaa pitäny olla 180 päivää?
Mitä nyt?
JaH sanoi:Onko kukaan onnistunut vapauttamaan airbagin ohjausyksikkö clipillä lukkotilasta?
MTI sanoi:JaH sanoi:Onko kukaan onnistunut vapauttamaan airbagin ohjausyksikkö clipillä lukkotilasta?
Kyllä se onnistuu, vaihdoin espacen boksiin uudet kondensaattorit ja käytin merkkiliikkeessä nollauksessa. Tosin toisessa merkkiliikkessä vasta osasivat tehdä sen. ;D
Antti O sanoi:Tekisi mieli hankkia itelleenki clippi kun on tarkoitus lähivuosina toinenkin renaultti hankkia varastoon. On vaan niin kuralaatua nuo kiinavehkeet että taida kannata rahojansa heittää hukkaan. Päätellen näistä kommenteista.. aika arpapeliä toimiiko. :
Saisko noita jostain vaikka vähän kalliimmalla hyvälaatusia, ilmeisesti piraattikopioita nuo kiinanvehkeet?
JaH sanoi:Eli kiinan clip maksaa itsensä takaisin heti ensimmäisellä käytöllä, kun ei se merkkiliikkeessä kuitenkaan onnistu ensimmäisellä kertaa![]()
MTI sanoi:No jaa näyttää nyt siltä että rahat meni ihan hukkaan kiinan clipissä ku ei pelaa ja sain myyjän jo hermostumaan ettei vastaa enää viesteihin![]()