CLIP-diagnoositesteri

MTI

Aktiivinen jäsen
Vs: CLIP-diagnoositesteri

Joo ISO valo ei tosiaan syty enää ja taisi olla ajureiden osalta kans sama tilanne mulla.
Eli clippi sitten ilmeisesti paskana. Aika hyvältä juotokset kyllä näytti. :P
Pitääpä alkaa taisteleen myyjän kanssa.

pasiv

Aktiivinen jäsen

No olipas MTI:llä huono tsäkä tuon Clipin kanssa. Yleensä mun kohdalle aina osuvat nuo vialliset sähkölaitteet, ja minä sentään kerkesin tilamaan ensin :o.

nasu

Jäsen

itellä on hommattu clippi jo ja nyt kun saisi asennuksen toimimaan.niin asun tässä lempäälässä. ilmoitan heti kun saan sen toiminta kuntoon.

-jamo-

Jäsen

MTI sanoi:
Joo ISO valo ei tosiaan syty enää ja taisi olla ajureiden osalta kans sama tilanne mulla.
Eli clippi sitten ilmeisesti paskana. Aika hyvältä juotokset kyllä näytti. :P
Pitääpä alkaa taisteleen myyjän kanssa.

Onnea vaan. Muistan oman vuoden takaisen mailienvaihtamishelvetin kiinalaisen myyjäosapuolen. Jos vain suinkin vielä onnistuu niin laita paypal-dispute vireille. Se on ainoa keino saada kinukkeihin yhteistyöhalua.

http://renaultkeskustelu.net/foorumi/index.php?topic=12397.msg80446#msg80446

nasu

Jäsen

elikkä ongelma on siinä että toi asennus levy on viallinen.herjaa siinä kohtaan kun pitäisi laittaa lisensi/aktivointi avain.

nasu

Jäsen

Todennäköisesti sinulla on abs anturi rikki. Kannattaa käyttää vikakoodien lukemisessa.Tällä hetkellä ei ole clippi kunnossa kun on soffassa on jotain häikkää.

clio_rt

Jäsen

Jos CLIP:n asennusta ei saa toimimaan niin kannattaa netistä ladata uudempi versio.
Minulla oli V136 levy ja kokeilin monelle koneelle ja aina sama ongelma että käynnistyksen jälkeen herjaa epäonnistuneesta asennuksesta.
Kun vihdoin myönsin että levyssä vika ja kokeilin V142 koodia alkoi homma toimia.
Kiinalainen myyjä ei uutta levyä halunnut lähettää eikä heillä ollut download-linkkiä.
Onneksi google pelasti.

keijokos

Aktiivinen jäsen

Hommasin tämmöisen autocom laitteen (2014.02!) Neuf VCI DS150E TCS CDP Pro+ DS150 Diagnostic Scanner outil+bluetooth. <eli se on itseasiassa delphi ds150 mutta olen kyllä positiivisesti yllättynyt. Toimii hienosti win 7 32bit koneessa,saa suomenkieliseksi ja olen kokeillut kolmessa autossa, pösö 407,megane2 diesel,espace 4 diesel ja kaikista löytää uskomattoman paljon asioita.Tulosteen aivan samanlaisen pdf tiedostona kuin aidolta autocom laitteelta.

MTI

Aktiivinen jäsen

Viestiä on lähetelty ahkerasti minun ja myyjän välillä. Nyt ollaan siinä tilanteessa ettei myyjä enää edes vastaa. Pitäisi tosiaan lähettää omin kustannuksin(37€) clippi takas myyjälle niin lähettäisi uuden sitten mulle.
Sanoin että meillä suomessa takuu tarkoittaa myös takuuta, palautus kulut kuuluu takuuseen. Sen jälkeen myyjä ei ole vastannut >:(
Eli tilanne sama kuin jamolla.
Tein paypal disputen, ei apua heiltä.
Tässä pätkä paypalin viestistä:

You have to open a dispute within the allotted timeframe. You opened your
dispute outside of the timeframe, so it was automatically closed

Eikö valitusaikaa pitäny olla 180 päivää?

Mitä nyt?

keijokos

Aktiivinen jäsen

Onhan se tietysti niin että kun tilaa muualta kuin suomesta ilmainen palautus ei ole voimassa eikä suomen lainsäädäntö. Pari tavaraa palauttanut saksaan itse piti maksaa mutta palautuskuluista voi neuvotella jälkeenpäin.

-jamo-

Jäsen

MTI sanoi:
Viestiä on lähetelty ahkerasti minun ja myyjän välillä. Nyt ollaan siinä tilanteessa ettei myyjä enää edes vastaa. Pitäisi tosiaan lähettää omin kustannuksin(37€) clippi takas myyjälle niin lähettäisi uuden sitten mulle.
Sanoin että meillä suomessa takuu tarkoittaa myös takuuta, palautus kulut kuuluu takuuseen. Sen jälkeen myyjä ei ole vastannut >:(
Eli tilanne sama kuin jamolla.
Tein paypal disputen, ei apua heiltä.
Tässä pätkä paypalin viestistä:

You have to open a dispute within the allotted timeframe. You opened your
dispute outside of the timeframe, so it was automatically closed

Eikö valitusaikaa pitäny olla 180 päivää?

Mitä nyt?

Lähetä Clippi takaisin omaan piikkiin ja toivo, että saat toimivan tilalle. Kannattaa varautua siihen, että jos yleensä mitään lähettelevät, niin rahtikulut joutunet jälleen maksamaan...

Paypalissa taitaa olla 45 päivän dispute-aika. Kinkit yrittävät vetkuttaa sen verran, että aika menee umpeen, minkä jälkeen niillä loppuu mielenkiinto kokonaan. Eli muillekin neuvoksi, että disputea kehiin hyvissä ajoin ennen määräajan umpeutumista niin myyjän yhteistyöhalu säilyy.

JaH

Nuorempi jäsen

Löytyykö Mikkelin seudulta keneltäkään clippiä?

Onko kukaan onnistunut vapauttamaan airbagin ohjausyksikkö clipillä lukkotilasta?

MTI

Aktiivinen jäsen

JaH sanoi:
Onko kukaan onnistunut vapauttamaan airbagin ohjausyksikkö clipillä lukkotilasta?

Kyllä se onnistuu, vaihdoin espacen boksiin uudet kondensaattorit ja käytin merkkiliikkeessä nollauksessa. Tosin toisessa merkkiliikkessä vasta osasivat tehdä sen. ;D

JaH

Nuorempi jäsen

MTI sanoi:
JaH sanoi:

Kyllä se onnistuu, vaihdoin espacen boksiin uudet kondensaattorit ja käytin merkkiliikkeessä nollauksessa. Tosin toisessa merkkiliikkessä vasta osasivat tehdä sen. ;D

Eli kiinan clip maksaa itsensä takaisin heti ensimmäisellä käytöllä, kun ei se merkkiliikkeessä kuitenkaan onnistu ensimmäisellä kertaa ;)

Antti O

Aktiivinen jäsen

Tekisi mieli hankkia itelleenki clippi kun on tarkoitus lähivuosina toinenkin renaultti hankkia varastoon. On vaan niin kuralaatua nuo kiinavehkeet että taida kannata rahojansa heittää hukkaan. Päätellen näistä kommenteista.. aika arpapeliä toimiiko. ::)
Saisko noita jostain vaikka vähän kalliimmalla hyvälaatusia, ilmeisesti piraattikopioita nuo kiinanvehkeet?

hhelminen

Tunnettu jäsen

Antti O sanoi:
Tekisi mieli hankkia itelleenki clippi kun on tarkoitus lähivuosina toinenkin renaultti hankkia varastoon. On vaan niin kuralaatua nuo kiinavehkeet että taida kannata rahojansa heittää hukkaan. Päätellen näistä kommenteista.. aika arpapeliä toimiiko. ::)
Saisko noita jostain vaikka vähän kalliimmalla hyvälaatusia, ilmeisesti piraattikopioita nuo kiinanvehkeet?

Tuo A versio on ollut laadukaampi, jos versiota ei mainita niin takuuvarmasti se on halvempi b versio.
Kaikkihan ne halvalla myytävät kiinankopioita on, alkuperäistä Clipiä ebaysta metsästäneenä käytettyjen hinnat lähtee sieltä 3500€ tasosta...

MTI

Aktiivinen jäsen

JaH sanoi:
Eli kiinan clip maksaa itsensä takaisin heti ensimmäisellä käytöllä, kun ei se merkkiliikkeessä kuitenkaan onnistu ensimmäisellä kertaa ;)

No jaa näyttää nyt siltä että rahat meni ihan hukkaan kiinan clipissä ku ei pelaa ja sain myyjän jo hermostumaan ettei vastaa enää viesteihin :o

No sain sentää toisesta merkkiliikkeestä rahat takas kun toisessa liikkeessä saivat homman tehtyä ;D

Niin ja tämä mun clippi on "parempi" A

pasiv

Aktiivinen jäsen

Joku elektroniikan taitaja voisi löytää clipistä viankin helpolla. Siitä ainakin kuuluu jonkin releen naksahdus aina kun se nattaa kiinni, jos tuota ääntä esim ei kuulu, niin voisi ollaa jokin relekin vialla?

-jamo-

Jäsen

MTI sanoi:
No jaa näyttää nyt siltä että rahat meni ihan hukkaan kiinan clipissä ku ei pelaa ja sain myyjän jo hermostumaan ettei vastaa enää viesteihin :o

Älä soimaa turhaan itseäsi. Kiinankaupan taktiikka on vaihdella maileja ja kuluttaa aikaa Paypal-disputen umpeutumiseen saakka. Sen jälkeen kommunikaatioaktiivisuus putoaa nollaan.

Ylös Bottom