Clion etujarrulevyjen vaihto?

hhelminen

Tunnettu jäsen
Viestejä
2 791
Tosin eivät jarrut nytkään jarruttaessa ole mitenkään "hätäset", odotin että nyt rempan jälkeen jarrua painattaessa pysähtyis kuin seinään, mutta ei.

Toivottavasti ei nyt tarvitse hetkeen jarruja miettiä. Ja noin 2 viikkoa tän jarrurempan jälkeen on alkanut etu oikea rengas kolista töyssyissä. Vuosi sitten autoon vaihdettiin alatukivarret ja pallonivelet, et en tiedä onko taas jotain häikkää etuakselistossa.
Tuokin on pitkälti kiinni levyjen ja palojen materiaalista ja voi olla suuretkin erot.

Ettei vain jarrupalat tai satula pääsisi kolisemaan?
 

Relluu

Jäsen
Viestejä
135
Joo, pelkät palat oli vaihdettu vuosi sitten ja nyt sitten vaihdettiin molemmat, palat ja levyt. Katsastuksesta kyllä meni läpi eivätkä maininneet jarruista mitään, itse huomasin ainoastaan niin että jarrutusaika oli hieman pidempi kuin aikaisemmin.

Tosin eivät jarrut nytkään jarruttaessa ole mitenkään "hätäset", odotin että nyt rempan jälkeen jarrua painattaessa pysähtyis kuin seinään, mutta ei.

Toivottavasti ei nyt tarvitse hetkeen jarruja miettiä. Ja noin 2 viikkoa tän jarrurempan jälkeen on alkanut etu oikea rengas kolista töyssyissä. Vuosi sitten autoon vaihdettiin alatukivarret ja pallonivelet, et en tiedä onko taas jotain häikkää etuakselistossa.

Aina jotain Rellun kanssa.

Ei varmasti tarvi pitkään aikaan miettiä jarruja, ne kestää pitkään, 167tkm+ kohdilla vasta omaan saman vuotiseen Clioon uusein jarrylevyt, kun 60tkm vaihdetut palat oli loppu, eli palatkin kesti 107tkm. Levyt ei ollut edes vaihtokunnossa vielä, mutta hyvä nekin oli samalla jo noilla kilsoilla uusia
 
Ylös Bottom