hhelminen
Tunnettu jäsen
- Viestejä
- 2 791
Tuokin on pitkälti kiinni levyjen ja palojen materiaalista ja voi olla suuretkin erot.Tosin eivät jarrut nytkään jarruttaessa ole mitenkään "hätäset", odotin että nyt rempan jälkeen jarrua painattaessa pysähtyis kuin seinään, mutta ei.
Toivottavasti ei nyt tarvitse hetkeen jarruja miettiä. Ja noin 2 viikkoa tän jarrurempan jälkeen on alkanut etu oikea rengas kolista töyssyissä. Vuosi sitten autoon vaihdettiin alatukivarret ja pallonivelet, et en tiedä onko taas jotain häikkää etuakselistossa.
Ettei vain jarrupalat tai satula pääsisi kolisemaan?