Clio-V

Tonppa

Jäsen
On sullakin ollut murhetta myös Tonppa riittävästi, mutta kompuran vaihto auttanee melko varmasti ilmastointiongelmaan, kuten aiemmin muistelin jonkun kohtalotoverin vastaavasta ongelmasta :)
Itsellä taas toimii nyt auto kaikin puolin ihmeen hyvin, kun ilmat lämpeni mukavan lämpöiseksi.
Jotenkin mutuna tuntuisi että Rellu ei tykkää kylmästä, nykii hieman ja aika kulmikas ajettava nihkeine vaihteensiirtoineen manuaalina:D
Mutta, eiköhän hintaluokka sanele aika paljon auton ajettavuutta, jollakin "premiumilla" on mukava ja leppoista taittaa matkaa, kun taas jotkut ajoneuvot ovat vain paikasta a paikkaan b siirtymiseen ilman ajonautintoa.
Juu toi kylmänä nykiminen välillä vituttaa mutta siihen alkaa pikku hiljaa tottumaan…vaihteen toimii aika hyvin paitsi pakin kanssa joutuu välillä kikkaileen että menee päälle.

jani1977

Jäsen
käykö se liian laihalla kylmänä? itsellä nykii kans vieläkin vaikka ilma on lämmennyt..kai noi päästöt on vedetty niin piukalle ettei jaksa vetää kunnolla kylmänä.

jhtolvan

Nuorempi jäsen
Mulla päivitty viime kesänä 283C34777R versioon jossa oli joku bugi ettei 4G yhteys enään toiminut eikä uusia päivityksiä tullut.
Huollossa päivitys viimeisimpään versioon helmikuussa korjas 4G yhteyden.

Mun Capturessa oli kaupasta haettaessa tuo sama versio 283C34777R ja datayhteys toimi ensimmäisen kuuden kuukauden aikana ehkä neljänä päivänä (joista ensimmäinen monta kuukautta auton käyttöönoton jälkeen), mutta yllättäen "neljäntenä päivänä" parisen viikkoa sitten löysi kuitenkin softapäivityksen ja sai sen ladattua, ja sen jälkeen on yhteys toiminut jatkuvasti.

jani1977

Jäsen
clio oli tänään 08.00-14.30 pajalla. eivät saaneet päivityksiä tehtyä..nyt kysytään maahantuojalta apua. vikana on siis että verkkoyhteys on katkaistu. oli jokseenkin pitkä päivä odotella vaikka sainkin suzuki vitaran(uuden) käyttöön.

Akseli

Aktiivinen jäsen
Helmikuussa kun mun auto oli päivityksessä ei myöskään saatu nettiyhteyttä toimimaan korjaamolla, vaikka viimeisimmät päivitykset oli asennettu. 4G alkoi toimimaan illalla kun olin ajanut muutamia kilometrejä. Eli vaatii näköjään aktivoituakseen jonkin ajan/matkan.
Seuraavana vaihtoehtona ois ollut telematiikka boksin vaihto, kuulemma niitä on vaihdettu jonku verran.

Viimeksi muokattu:

jani1977

Jäsen
nyt tuli uutena asiana tuo huomautus siitä että ajaa päälystämättömällä tiellä, niinku sitä ei itse huomaisi..siitä tais olla täällä keskustelua aiemmin..miten sen saa pois toiminnasta?

jani1977

Jäsen
eli tuo ominaisuus tulee jonkun päivityksen mukana koska perjantain jälkeen se alkoi tuota pitämään..niitä ääniä ei saa kokonaan hiljaiseksi..

Tonppa

Jäsen
nyt tuli uutena asiana tuo huomautus siitä että ajaa päälystämättömällä tiellä, niinku sitä ei itse huomaisi..siitä tais olla täällä keskustelua aiemmin..miten sen saa pois toiminnasta?
Mulla huudellu tuota jo yli vuoden…alkanu tottumaan mut olis kiva tietää millä sen saa pois

jani1977

Jäsen
täytyy huollosta kysellä, saas nähdä montako kertaa joutuu käymään ennenku 4g yhteys alkaa pelittämään..

zzcbm

Nuorempi jäsen
tästä navin kiljumisesta kysyin äsken maahantuojan sivujen chatissa, vastaus oli;

Päällystämättömän tien varoituksen saa pois vaimentamalla navigoinnin ääniopastuksen. Valmistaja julkaisee jossakin vaiheessa päivityksen, jolla virheelliset ilmoitukset poistuvat ja siihen asti vaimentaminen on keino saada varoitukset pois. Valitkaa jokin kohde navigointiin, painakaa navigointiruudun vasemman yläreunan reunan kaiuttimen kuvaketta, jolloin navi toistaa edellisen ohjeäänen. Tämän ohjeäänen aikana painakaa oikean alareunan kaiutinta, jolla ääniopastus mykistetään. Tämä mykistää myös päällystämättömän tien varoituksen.

Eli ei saa pois päältä vaan sitä päällystämötöntie ilmoitinta --> Varoitukset ovat päällä, jos navin ääniopastus on päällä.

Päivitystä odotellessa siis vaikka en nyt aivan hengitystä ehkä alkais pidättämään koska tuo sitten tulee :)

Tonppa

Jäsen
Ei tullut ilmastointi kuntoon kompuran vaihdollakaan ulkolämpötila 22.5. Tyhjäkäynnillä seilaa puhalluslämpötila 2.5-18.5 väliä eestaas ja ajossa 1.5-22.5 väliä eestaas eli ei juuri kylmene koppi. 28 astetta lähtiessä ja 30km jälkeen 24.5 sisälämpö ilmastointi säädetty kylmimmilleen ja automaatilla.

eeroolli

Jäsen
Olisikohan jokin mennyt pieleen kylmäaineen täytössä?
Todella harmittavaa moinen kun kelit alkaa lämmetä.

Tonppa

Jäsen
Onko lämmityslaitteenkotelossa olevaa lämpöanturia vielä tutkittu?
Ei varmaan ole…3kertaa ollut huollossa ilmastoinnin takia ja huomenna taas soitettava aikaa sinne, vähän reilun vuoden aikana jo 7 käyntiä eri vikojen takia. 170km per kerta ajomatkaa…

ClioV

Jäsen
Mistä nuo navin huutelut saa takaisin päälle? Kaipaan siis ainoastaan äänimerkkiä, joka varoittaa nopeuskameroista. Tämä on kytkeytynyt itsestään pois päältä enkä löytänyt mistä sen saisi takaisin.

Akseli

Aktiivinen jäsen
Onkos kukaan vielä vaihtanut pyyhkijänsulkia?
En oo löytänyt sopivia markettien eikä Motonetin valikoimista, ilmeisesti vain merkkiliikkeestä saa oikeat sulat.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom