TiJuKo
Jäsen
- Viestejä
- 78
Moi,
Katsuri pompautti Clioparan mm laahaavan takajarru vuoksi ja sitä tässä on nyt koitettu fiksailla.
Rumpu lähti nätisti irti ulosvetäjällä. Paikat herkistelty ja säädetty.
Rumpu ei vaan suostu menemään millään takaisin. Ei ota kenkiin, vaan akselitappiin jymähtää laakeri jumiin.
Väärinpäin solahtaa nätisti, mutta ulompi laakeri jämähtää heti jumiin eikä suostu liikkumaan syvemmälle.
Kun tarraa kiinni, rummun joutuu repimään pientä väkivaltaa käyttäen irti.
Mitä ihmettä?
Kiitos ja anteeksi!
-Timo
Katsuri pompautti Clioparan mm laahaavan takajarru vuoksi ja sitä tässä on nyt koitettu fiksailla.
Rumpu lähti nätisti irti ulosvetäjällä. Paikat herkistelty ja säädetty.
Rumpu ei vaan suostu menemään millään takaisin. Ei ota kenkiin, vaan akselitappiin jymähtää laakeri jumiin.
Väärinpäin solahtaa nätisti, mutta ulompi laakeri jämähtää heti jumiin eikä suostu liikkumaan syvemmälle.
Kun tarraa kiinni, rummun joutuu repimään pientä väkivaltaa käyttäen irti.
Mitä ihmettä?
Kiitos ja anteeksi!
-Timo
