- Viestejä
- 2 788
Moro! Tuli haettua kakkosrassiksi tollainen 1 koppainen Clio, ihan perus 1.4:nen 3 ovisena. Takajarruista kuuluu (vasemmalta) melkoinen raahaaminen kun poljinta painaa. 200 tuhatta lasissa kilometrejä, joten ihan vissiin paikallaan vaihtaa.. Meinasin lähteä jo hakemaan varaosia, mutta näköjään näitäkin on tarjolla useampaa erilaista. Mistä näistä erottaa mikä on mikäkin jarru? Tarkoitan kun esim. motonetin luettelossa on Bendix ja Girling kuolaimia tarjolla, ja jompi kumpi alle sopii, vai sopivatko kummat tahansa?
Tuntuu olevan vähänlaisesti Cliosta juttua täällä foorumilla, mutta ehkä se korjaantuu tässä ajanmittaan..
Tuntuu olevan vähänlaisesti Cliosta juttua täällä foorumilla, mutta ehkä se korjaantuu tässä ajanmittaan..