Pumpussa luki "Made in Germany" eli jos se Meksikossa oli valmistettu niin tuo oli sitten huijausta.Juntunen: Bosch, niinkuin muutkin teettää vehkeensä jossain muualla. Etenkin sähkölaitteet on paskaa kun ne tehdään Mexicossa valtaosin, siis Boschille.
Näitä Boschin pumppuja saa olla aina vaihtelemassa oli auto mikä tahansa.
Meillä on myös pari Clio IV mallia joissa toisessa on vaihdettu jarrukengät vasta reilusti yli 200tkm jälkeen (en muista tarkkaan täytyisi käydä katsomassa autosta kuitit), rummut ovat alkuperäiset vielä 270tkm jälkeenkin..Kyllähän rumpujarrut pitäisi auton lasketun iän kestää, niinkuin moottorinkin, vaan eipä kestä.
Se on tätä nykyajan halpuutusta ja kertakäyttö kulttuuria.