CAN CLIP V159 korjaus oskilaattoreiden vaihdolla

Speedjp

Jäsen
Syksyllä tilasin ebaystä clipin ja se toimi sen 45min,
jonka jälkeen pimeni.. nyt tilasin kk sitten uudet
oskilaattorit, aikani netistä luettuani juttuja erilaisista
vioista clipeissä. Nyt toimii ja osat maksoivat 2,90€ 8)
Eli nyt on Mikkelin alueella mahdollisuus testeihin! ☺

Liitteet

• IMG_20170218_233830.jpg
    IMG_20170218_233830.jpg
    80,4 KB · Katsottu: 44
  • IMG_20170218_233824.jpg
    IMG_20170218_233824.jpg
    83,3 KB · Katsottu: 38

pasiv

Aktiivinen jäsen
Vs: CAN CLIP V159 korjaus oskilaattoreiden vaihdolla

Mikä komponentti noista on oskillaattori? :o

maanma

Aktiivinen jäsen

Millainen oskillaattori tuli tilalle?

MTI

Aktiivinen jäsen

Oiskohan ne munkin clipissä sitten hajonneet heti uutena, käytin takas Kiinassa ja piti maksaa ite postikulut >:((37€)

Antti O

Aktiivinen jäsen

Ja urleja otetaan edelleen vastaan mistä saisi toimivan clipin kerralla..

pasiv

Aktiivinen jäsen

Kiitos hyvästä vastauksesta! :)

Speedjp

Jäsen

Kyllä, juurikin noi kuvissa ko. on näitä oskilaattoreita.. http://www.ebay.com/itm/10PCS-32-768K-32-768KHz-Crystal-Oscillator-MC-306-SMD-/251548188746?hash=item3a9170c04a:g:n-oAAMXQuCdTjasz 4-jalkaisia ovat!
MTI: luultavasti pamahtanut sullakin...
Antti O: tuskin 190€ hintaan mistään :D

kekeV

Aktiivinen jäsen

Millä rahdilla MTI laitoit Kiinaan, mulle tuli sama reissu maksamaan 27 €.

Mitä noilta brittien sivuilta joskus lueskelin, ei ongelma yleensä ole oskillaattorissa, jos kohta Speedjp:n clipissä olikin.
Yleisemmin, ainakin siitä halvemmasta versiosta, rikkoutuu USB väyläohjain.

Oma clippi kun sano sopimuksen irti, kävi Kiinassa. Reissu kesti kolmisen kuukautta ja päälle tappelut tullin kanssa.
Mitään siihen ei ollut vaihdettu, luulen että softa vaan sekos.

MTI

Aktiivinen jäsen

Postin kautta laitoin, muistelisin et se oli sen 37, mut en oo ihan varma. Mulla oli melko tappelu myyjän kanssa >:(, no asioista päästiin sopuun ;D
Uutta softaa määkin kysyin, ensin oli et joo voi lähettää, mut ei sitten kuitenkaan voineet.

Antti O

Aktiivinen jäsen

Mitenköhän nuo ebay.uk myytävät lähes 200£ yksiköt, taitaa olla samaa kiinakamaa ja toimivuus ihan arpahommia?

Esim:

http://www.ebay.co.uk/itm/Fully-working-FULL-CHIP-Diagnostic-Tool-Renault-CAN-CLiP-V164-Reprog-V151-/261919250928?hash=item3cfb9a99f0:g:XRAAAOSwo4pYS6MP

Antti O

Aktiivinen jäsen

Pitäsköhän se tilata testiksi yksi saatais sitten tietoon olisiko nuo edes toimivia.

-jamo-

Jäsen

Antti O sanoi:
Mitenköhän nuo ebay.uk myytävät lähes 200£ yksiköt, taitaa olla samaa kiinakamaa ja toimivuus ihan arpahommia?

Esim:

http://www.ebay.co.uk/itm/Fully-working-FULL-CHIP-Diagnostic-Tool-Renault-CAN-CLiP-V164-Reprog-V151-/261919250928?hash=item3cfb9a99f0:g:XRAAAOSwo4pYS6MP

Tuokin tulee suoraan HongKogista, joten pääsee maksamaan verot ja tullit ja jos/kun ongelmia tulee niin hankala noiden kanssa on veivata.

MTI

Aktiivinen jäsen

Huonolla tuurilla joutuu maksamaan verot. Mulla on ollut tähän asti vaan hyvää tuuria, ettei ole jäänyt tavara tulliin, eikä ole veroja tarvinnut maksaa. ;D
Tilasin clipin saksasta, mutta se tulikin yllätys yllätys hongkongista ;D Olivat laittaneet arvoksi 20dollaria, eikä jäänyt tulliin.

Megane

Aktiivinen jäsen

MTI sanoi:
Huonolla tuurilla joutuu maksamaan verot. Mulla on ollut tähän asti vaan hyvää tuuria, ettei ole jäänyt tavara tulliin, eikä ole veroja tarvinnut maksaa. ;D
Tilasin clipin saksasta, mutta se tulikin yllätys yllätys hongkongista ;D Olivat laittaneet arvoksi 20dollaria, eikä jäänyt tulliin.
Riippuu vähän paketin koosta joutuuko tekemään tulliselvityksen,jos on vähänkin kookkaampi niin ei tulli usko jos tavaran arvoksi on laitettu muutama dollari... :D :D :D Ja sitä kun ei vastaanottaja tiedä minkä lähettäjä on arvoksi ilmoittanut,niin pakko kait se on ilmoittaa oikea hinta postikuluineen >:(

MTI

Aktiivinen jäsen

Siis hä, eihän ostajan tarvi mitään arvoja ja postikuluja ilmoitella tullille. Myyjä laittaa pakettiin sen arvon. Tulli hoitaa tullauksen jos on tarve. Mistä se tulli tietää paljonko oon oikeasti paketista maksanut.
Tilasin clipin saksasta, ei mene tullimaksuja. Mutta paketti olikin lähetetty Kiinasta ja jos olisi jäänyt tulliin, niin se olisi ollut myyjän vastuulla mielestäni, koska olin tilannut saksasta.

Megane

Aktiivinen jäsen

MTI sanoi:
Siis hä, eihän ostajan tarvi mitään arvoja ja postikuluja ilmoitella tullille. Myyjä laittaa pakettiin sen arvon. Tulli hoitaa tullauksen jos on tarve. Mistä se tulli tietää paljonko oon oikeasti paketista maksanut.
Tilasin clipin saksasta, ei mene tullimaksuja. Mutta paketti olikin lähetetty Kiinasta ja jos olisi jäänyt tulliin, niin se olisi ollut myyjän vastuulla mielestäni, koska olin tilannut saksasta.
Kylläpä on pitänyt tehdä tulli-ilmoitus vaikka tavaran arvo on ilmoitettu paketissa niin pieneksi ettei tullia edes olisi sen mukaan tarvinnut maksaa,ja ilmoituksen jälkeen tulli on "päättänyt" ettei maksuja mene,olisihan ne sen nähneet paketin osoitekortistakin jos olisivat uskoneet myyjän ilmoitusta tavaran arvosta... :o Se on sitten ostajan vastuulla ilmoittaa oikeat tiedot tai syyllistyy tullipetokseen,voi vielä käydä niinkin että itse ilmoittaa arvoksi muutaman taalan ja lähettäjä onkin merkinnyt korttiin oikean arvon,mitä vastaanottaja ei voi tietää ennenkuin saa paketin...
Kiinalaista lähettäjää tuskin saadaan vastuuseen mistään vaikka olisi satuja kirjoitellut lähetyksen arvoksi 8)

MTI

Aktiivinen jäsen

No ei oo mun kohalle tuommosta koskaan sattunut. Oon tilannut Kiinasta, USAsta, Intiasta...

Megane

Aktiivinen jäsen

MTI sanoi:
No ei oo mun kohalle tuommosta koskaan sattunut. Oon tilannut Kiinasta, USAsta, Intiasta...
Jaa no itselleni on ainakin kolmesti tipahtanut postilaatikkoon tulliselvityspyyntö ennenkuin luovuttavat tavaran postin tai kuljetusliikkeen tuotavaksi,sen pystyy hoitamaan netissä,ja ainakin kerran on tavaran arvo ollut alle tulli-ja arvonlisäverorajan,sitten on tullut vain päätös tullittomuudesta ja tavara tullut seuraavana tai sitä seuraavana päivänä...Siksi arvo ilmoitettava postikuluineen kun yllätys yllätys postimaksuistakin joutuu maksamaan arvonlisäveroa tietyn rajan ylittyessä eeuun ulkopuolelta tilatessa :o
Tuolla noita ohjeita==>>http://tulli.fi/henkiloasiakkaat/netista-tilaajalle

Hessu_Hopo

Nuorempi jäsen

Speedjp sanoi:
Syksyllä tilasin ebaystä clipin ja se toimi sen 45min,
jonka jälkeen pimeni.. nyt tilasin kk sitten uudet
oskilaattorit, aikani netistä luettuani juttuja erilaisista
vioista clipeissä. Nyt toimii ja osat maksoivat 2,90€ 8)
Eli nyt on Mikkelin alueella mahdollisuus testeihin! ☺

Moro!

Olisiko kiinnostusta tutkia Dusterin nelivedon ongelmaa tuolla CLIPILLÄ? Lunnollisesti korvaisin vaivannäön!

Hessu

Ylös Bottom