Vs: auton vahaus
Ei ole tullu fairyä muuten käytettyä mutta aattelin että oli sillä hetkellä paras aine millä saa kaiken paskan pois maalipinnasta kun en vahashampootakaan viitsiny ennen vahausta käyttää
En tehny, milläs aineilla noi olis pitäny tehdä?Antti O sanoi:veikko sanoi:Tänään tuli vahailtua autoa hieman, pesin ihan astianpesuaineella ja kuivasin. Sitte pintaan mequiarsin cleaner ja sen jälkeen vahasin colliniten 476s ja kyllä nyt taas kiiltää ja on liukas pinta![]()
Teitkö tervanpoiston ja raudanpoiston? Nehän on melko olennaisia juttuja että saa pohjat puhtaiksi. Fairyä en kyllä suosittele tuohon pesuhommaan missäänvaiheessa.
Ei ole tullu fairyä muuten käytettyä mutta aattelin että oli sillä hetkellä paras aine millä saa kaiken paskan pois maalipinnasta kun en vahashampootakaan viitsiny ennen vahausta käyttää