Vs: auton vahaus
Kakkosauto on haettu uutena liikkeestä toukokuussa, sitä ei ole pesty vielä kertaakaan noin 5000km aikana
Siis ihan oikeasti?
Meillä on pesuväli renaultsportille se 2-3 viikkoa riippuen hieman kilometreistä, ja kakkosauto saa foamin+shampoon ja kintaan pintaansa kerran kuussa. Ja silti tuntuu että ne on aina mun kriteereillä pesun tarpeessa.
mVm sanoi:Minulla on vähän toisenlainen systeemi auton putsaukselle:
- ota vastaan mojova parkkipaikkakolhu
- vie auto korjaamolle
- kärvistele viikko (seisontavakuutus)
- hae putsattu ja vahattu auto korjaamolta
Kakkosauto on haettu uutena liikkeestä toukokuussa, sitä ei ole pesty vielä kertaakaan noin 5000km aikana mutta ikkunat on putsattu parin viikon välein ja pari kertaa imuroitu sisältä.
Käy se näinkin....![]()
Kakkosauto on haettu uutena liikkeestä toukokuussa, sitä ei ole pesty vielä kertaakaan noin 5000km aikana
Siis ihan oikeasti?
Meillä on pesuväli renaultsportille se 2-3 viikkoa riippuen hieman kilometreistä, ja kakkosauto saa foamin+shampoon ja kintaan pintaansa kerran kuussa. Ja silti tuntuu että ne on aina mun kriteereillä pesun tarpeessa.