Vs: auton vahaus
Hieno on tämäkin ja tuossa tummassa värissä kiilto tulee hienosti esiin. 8) Mutta nyt taisi autot loppua ja iskeä tekemisen puute.
Kesän pesuthan hoituu nyt foamilla ja kintaalla vähän sipaisemalla.
Tuo uudempi painos Clio kakkosesta on kyllä kestänyt hyvin aikaa ja näyttää ihan modernilta vieläkin.
Antti O sanoi:Ja siinä tämän illan tuotos.. kuva otettu kännyllä joten laatu ei päätä huimaa.
Hieno on tämäkin ja tuossa tummassa värissä kiilto tulee hienosti esiin. 8) Mutta nyt taisi autot loppua ja iskeä tekemisen puute.
Tuo uudempi painos Clio kakkosesta on kyllä kestänyt hyvin aikaa ja näyttää ihan modernilta vieläkin.