Tuo oli ainakin mulle uutuus silloin vuosi sitten autoa ostaessa. Myyjä neuvoi vain ykskantaan, että pysäköitäessä paina siitä vaihdevivun päässä olevasta napista tuo päälle. En tuota koskaan ollut tullut kokeilleeksi kun tuo jarru meni aina heti päälle omatoimisesti ja valot sytty taulussa ja siinä kytkimessä. Liikkeellelähtiessä tuo jarru aina vapautui ja valot sammu.. Nyt kuitenkin kun eka vuosi alkoi täyttyä tuo ensin ei enää irrottanutkaan vaan auto piti sammuttaa ja toisella kertaa irrotti. Sitten meni pari viikkoa vanhaan malliin kunnes ei enää mennytkään päälle omatoimisesti. Sitten piti yrittää alkaa tutustua noihin ohjekirjoihin. Nyt on kaikki taas toiminut kunhan muistaa painaa sitä nappia ennen moottorin sammuttamista. Näinköhän tuo on suunniteltu? Miksi se sitten toimi vuoden ilman tuota napinpainallusta? Auto oli vähän aikaa sitten eka huollossa eikä siellä ainakaan tuohon ollut kommenttia?