A
ArskiGS
Vieras
Vs: Aika mielenkiintoinen tarjous-kampanja
Samoin olen itse ymmärtänyt että myyvät maahantuojan varastossa olevia autoja ja vain niitä. Kun autokuume iskee, auto on saatava nopeasti
Tähän markkinarakoon yritetään iskeä.
Tuo farkku Megane saattaa olla poikkeus kun ei niitä ole yhtään suomessa.
Maahantuojan ei tarvitse maksaa jälleenmyyjän palkkiota joten se jää lisäkatteeksi maahantuojalle. Kyllä siitä kilpailuetua syntyy.3Gee sanoi:No tätä juuri tuolla toisilla palstoilla moitittiin, että verkkokaupan hinta pitäisi olla edullisempi kuin siinä jälleenmyyjän kivijalkaliikkeessä. Toisaalta jos Autoverkkokaupallakin on se liiketila ja sen kulut, niin eipä siitä kauheasti kilpailuetua niiltä osin synny.
Itse jäin ihmettelemään, että mainostavat myyvänsä kaikkia Rellun malleja mutta sitten kaikkia malleja ei kuitenkaan ole tarjolla. Verkkosivuilta sain itse sen käsityksen, että myyvät nimenomaan tiettyjä maassa jo olevia autoja, joihin sitten saa valita vain Suomessa asennettavia lisävarusteita. Mutta voin olla väärässäkin. Ekomies ainakin on siis tehnyt tehdastilauksen. Kai tämä jonkinlainen hybridiratkaisu sitten on..![]()
Samoin olen itse ymmärtänyt että myyvät maahantuojan varastossa olevia autoja ja vain niitä. Kun autokuume iskee, auto on saatava nopeasti
Tähän markkinarakoon yritetään iskeä.
Tuo farkku Megane saattaa olla poikkeus kun ei niitä ole yhtään suomessa.