Olis tarkotus vaihtaa etupyörän laakeri ja tein vähän kenraaliharjoitusta . Muuten homma luonasikin , mutta ABS anturin kodalla tuli tenkkapoo. Kuuluisko sen irrota kokonaisuudessaan pyörän navasta kun torxi on avattu vai onko siinä joku systeemi , että vain johto lähtis irti. Piukassa on eikä viitsi sitä ehdointadoin rikkoa. ???