nämä mittareista puhujat voi unohtaa
Eihän ainakaan tässä ketjussa kukaan noin ole väittänytkään. Kuten jo totesin, niin se mittaristo liittyi siihen ajotietokoneeseen, jonka sijainnista siis ihan itse kysyit. Ajatustenlukija kun en ole, niin en voinut tietää, että sulla ei ole näköjään juurikaan käsitystä, että mistä edes puhut. Mutta kun ei kerran kelpaa, niin eipä tähän sitten osaa muuta todeta kuin että pidä tunkkis.Ei mittarit vaikuta avainkorttien koodauksiin eikä käynnistyksen estoon.
n.25 vuoden aikana on tullut tehtyä monenlaista autoihin liittyvää automaattivaihteisto remonteista maalauksiin.Olen itse heikko ja vahvavirta puolella työskennellyt noin 50 vuotta ja nyt mukana kaveri mikä hallitsee tämän niin sanotun tieto elektroniikan.Mikä sun koulutus on?
Ei tarvi lukea mut ehkä sinun kannattaa,mut jostain mistä saat oikeaa tietoa ,ei vaan tietoa niiltä ketkä tahtovat rahastaa,mut tämä tässä unohdetaan koko keskustelu.anteeksibjos jotenkin astuin varpaille.Eihän ainakaan tässä ketjussa kukaan noin ole väittänytkään. Kuten jo totesin, niin se mittaristo liittyi siihen ajotietokoneeseen, jonka sijainnista siis ihan itse kysyit. Ajatustenlukija kun en ole, niin en voinut tietää, että sulla ei ole näköjään juurikaan käsitystä, että mistä edes puhut. Mutta kun ei kerran kelpaa, niin eipä tähän sitten osaa muuta todeta kuin että pidä tunkkis.
Niin, ja lue nyt vaikka tuo aikasi kuluksi, niin ehkä sitten asia valkenee sinullekin:
Ajotietokone – AutoWiki
www.autowiki.fi
Hienoa duunia sulla,etenkin automaatti hommia kunnioitan,maalauksiinkin harva kykenee,annetaan tää rellu nyt olla.n.25 vuoden aikana on tullut tehtyä monenlaista autoihin liittyvää automaattivaihteisto remonteista maalauksiin.