Megane 2006 Low Battery valo

Dereka

Jäsen
Mulla oli ainakin se 2006 vuoden orkkis vielä viikko sitten, eli 13v käytössä ja melkein 300 000 kilsaa takana :D
Jännitteensäädintä ei ole vaihdettu, pelkät hiilet.

Osaatteko sanoa onko ko. Rellussa 110 vai 150 ampeerin laturi? Jos vaihtais koko laturin, niin tota kysyivät heti autosähkössä..

2528ej

Aktiivinen jäsen
Mulla oli ainakin se 2006 vuoden orkkis vielä viikko sitten, eli 13v käytössä ja melkein 300 000 kilsaa takana :D
Jännitteensäädintä ei ole vaihdettu, pelkät hiilet.

Osaatteko sanoa onko ko. Rellussa 110 vai 150 ampeerin laturi? Jos vaihtais koko laturin, niin tota kysyivät heti autosähkössä..
Vähän paha etänä sanoa kumpiko. Siinä laturin hiilipäässä se on yleensä merkittynä , jos näkyy? Yksi vaihtoehto oikean laturin löytämiseen on vaikka Autonosat.24. hakee rekisterinumerolla mitä sieltä tarjotaan, saattaa tietysti olla tarjotaan kumpaakin (Savolainen vastaus)

Dereka

Jäsen
Kumpaakin niissä tietty joka paikassa oli tarjolla :) Nyt on laturi irti ja vissiin 150 ampeerinen on, huomenna uus laturi kiinni.. Toivottavasti low battery -huutelu loppuu.. :D

Jonitsi

Jäsen
Siis ootko vaihtanu akkua vai vielä alkuperäinen? Aika hyvin kestäny jos on kestäny väh. 10v autossa.
Vaihdoin uuden akun 3v sitten. Sitä ennen oli juuri tuo alkuperäinen renault logolla ja valmistusvuosi 2006, sama kun autossa. Sitä kanssa ilmettelin, että hyvin kestänyt. :D

Jonitsi

Jäsen
Kumpaakin niissä tietty joka paikassa oli tarjolla :) Nyt on laturi irti ja vissiin 150 ampeerinen on, huomenna uus laturi kiinni.. Toivottavasti low battery -huutelu loppuu.. :D
Itsellä on 1.4 bensa, auto-AC, ilman vapaapyörää ja on 110A, jos oon ymmärtäny oikein niin dieselissä on 150A?

• Tykkää
Reactions: Jmk

Megane

Aktiivinen jäsen
Vs: Megane 2006 Low Battery valo

Hiiliä ei saa erikseen. Hiilet on integroitu jännitteensäätimeen. Mietin kyllä ensin että vaihdan pelkän jännitteensäätimen.
Onneksi sitten otin kokonaan uuden laturin, kun konehuone on nyt hiljaisempi. Pelkkä säädin olisi ollut lähes puolet uuden laturin hinnasta.
Vähän huonoja kokemuksia noista laturin osien vaihdoista...Vaihdoin ooppelin laturiin hiili-jännitteensäädinpaketin ja diodisillan kun ei ladannut,no mitäpä teki laturi sen jälkeen?Kuumui niin ettei kärsinyt kädellä koskettaa...:mad::mad:

ESH

Jäsen
Minulla kans meganessa tuo low battery valo alkoi palamaan aiemmin keväällä ja uusin laturin ja homma toimi kunnes nyt taas alkoi uudella laturilla sama peli. Mitään muuta ei tee, lataa kyllä mutta piipittää koko ajan. N
yt olen huuli pyöreenä ja vainoharhaisena ja kysynkin voiko jostakin ulkopuolelta vaikuttaa auton ohjelmaan niin ,että tuollainen vika aiheutuu?

Ylös Bottom