Eikö puhallusta pitäisi tulla yhtä paljon imipä puhallin ilman sisä- tai ulkopuolelta?Onko sitten ilmansuuntauksen vipuset päässeet irti,mutta jos puhallin pyörii yhtä hyvin kuin ennenkin niin jonnekinhan ilma virtaa,ellei sitten imupuoli ole tukossa lumesta?Siinäkin tapauksessa pitäisi sisäkierto päällä ilmaa tulla...Ilman sisäkierto päällä? Raitisilmasuodatin tukossa? Nuo kannattaa tarkistaa.
Eikö puhallusta pitäisi tulla yhtä paljon imipä puhallin ilman sisä- tai ulkopuolelta?Onko sitten ilmansuuntauksen vipuset päässeet irti,mutta jos puhallin pyörii yhtä hyvin kuin ennenkin niin jonnekinhan ilma virtaa,ellei sitten imupuoli ole tukossa lumesta?Siinäkin tapauksessa pitäisi sisäkierto päällä ilmaa tulla...
No kaikkea sitä pitääkin huomata jopa puhaltimen vaihdossa,että siivetkin olisivat oikeaan suuntaanPyöriikö puhallin oikeaan suuntaan? Mulla oli laitettu vääränlainen puhallin, väärä pyörimissuunta. Tai suunta oli käännetty oikein, mutta siivikko oli vääränkätinen. Scenic rx4. Tohisi kyllä kovasti, mut ilmaa ei paljoa tullut.
Johtojen paikkaa vaihtamalla. Mulla sai liittimen laitettua väärinpäinkin, kun pikkasen teki koloa liittimen patille.Ei ollut vika suodattimessa. Nyt hanskalokero irti mutta miten tuohon moottoriin pääsisi parhaiten käsiksi ja miten sen pyörimissuunnan muuttaminen onnistuu?
Mistä pääsisi parhaiten/helpoiten liittimeen käsiksi?Johtojen paikkaa vaihtamalla. Mulla sai liittimen laitettua väärinpäinkin, kun pikkasen teki koloa liittimen patille.
En tiedä onko scenic II puhaltimia molemmille pyörimissuunnille, mutta ainakin scenic I on.