Viimeisimmät tapahtumat

• Y
    ylipäällikkö vastasi keskusteluun Kadjar 1,2 jakoketju.
    Kyseinen Metro Auto ollut Dacian merkkihuolto autoon tehtyjen huoltojen aikaan.
  • MTI
    MTI vastasi keskusteluun Kadjar 1,2 jakoketju.
    Mitä erityistä näissä RN öljyissä sitten on? Ja mitä erityistä näissä moottoreissa, kun kuulostaa että hajoaa "väärällä" öljyllä. Luulis...
  • hhelminen
    hhelminen vastasi keskusteluun Kadjar 1,2 jakoketju.
    Mutta ei taaskaan ole öljyn tyyppiä mainittu, toisekseen jostain kumman syystä huolettu Toytotan merkkilikkeessä (Merto Auto). Tuo...
  • J
    juakoppi reacted to Jari71's post in the thread Renault Scenic Electric / Vision Concept with Tykkää Tykkää.
    Hyvää päivää Renault väki! Tänään saadaan elämän ensimmäinen uusi auto. Renault scenic e-tech. Täältä oon saanut paljon hyödyllistä...
  • MTI
    Ketju + kansiremontti 133tkm ajettuna ja 20tkm välein huollettu. Yksi leima puuttuu mutta sehän ei välttämättä tarkoita ettei ole...
  • Y
    ylipäällikkö vastasi keskusteluun R link 2 päivitys.
    Tarvitset muistaakseni merkkiliikkeen apua 7 versioon päivittämiseksi. 7 > 9 pystyt itse päivittämään kotona. Kaikki merkkiliikkeet ei...
  • J
    Hyvää päivää Renault väki! Tänään saadaan elämän ensimmäinen uusi auto. Renault scenic e-tech. Täältä oon saanut paljon hyödyllistä...
  • N
    nemola vastasi keskusteluun Renault 5 EV (e-tech).
    Aiheeseen liittyen tuossa on mukana juttua myös R5 EV:n prototyypistä. RENAULT 5 A MODERN HISTORY 1972 - 2022...
  • S
    Löytyykö täältä ddt4all- tai R-Link-osaajaa, joka voisi korvausta vastaan auttaa päivittämään Megane IV:n R-Link 2 -järjestelmän...
  • M
    Murswin reacted to Jayjay325's post in the thread Megane 3 vm12 with Tykkää Tykkää.
    Mulla on pihastereoissa toiminut hyvin tällänen Puuilon parinkympin kilke, https://www.puuilo.fi/bluetooth-vastaanotin-livia-langaton ...
  • J
    juakoppi vastasi keskusteluun MyRenault.
    Löytyi tuollainenkin sovellus play-kaupasta kuin E-tech connect. Näyttäisi löytävän ainakin heti auton Renault tunnuksella...
  • M
    markkul reacted to juakoppi's post in the thread MyRenault with Tykkää Tykkää.
    Juu oli aamupäivästä asti jumissa nuo vissiin aika laajasti. Ei päässyt etänä muuttaan latausrajaa just ku ois tarvinut... Nyt taas toimi.
  • J
    juakoppi vastasi keskusteluun MyRenault.
    Juu oli aamupäivästä asti jumissa nuo vissiin aika laajasti. Ei päässyt etänä muuttaan latausrajaa just ku ois tarvinut... Nyt taas toimi.
  • hhelminen
    hhelminen vastasi keskusteluun Kadjar 1,2 jakoketju.
    Näyttää että viimeisimmät huollot on tehty mutta öljynvaihdot on huolto-ohjeen mukaisilla väleillä (2v/30tkm). Sääli että ei näy kuin...
  • MTI
    Tähänkin on ketju vaihdettu 139tkm kohdalla. https://huutokaupat.com/kohde/6535598/renault-clio-2016
Ylös Bottom