Viimeisimmät tapahtumat

• pequ
    pequ reacted to hhelminen's post in the thread Clio-V with Tykkää Tykkää.
    Ko Clip softasta on pidempikin keskustelu täällä..
  • hhelminen
    Meillä oli Megane 2 (vm 2003) joka käyttäytyi saamalla lailla "normaalisti", siis jos vain sammutti auton ja meni ulos niin moneen...
  • O
    otto vastasi keskusteluun Renault 4:een parempi ääni?.
    subbari ja (lisä) diskantit hollille, ei se (halpa) hk:setti paras ole, paino/tehosuhde ratkaisee kun massaa tehdään.
  • M
    Tuo kun on suunnilleen saman ikäinen kuin 2004 Scenic mikä oli täällä levällään alkukesästä,niin laitetaan nyt tännekin.Oireet olivat...
    • WhatsApp Image 2026-07-12 at 20.18.09.jpeg
    • WhatsApp Image 2026-07-12 at 20.07.20.jpeg
  • hhelminen
    hhelminen vastasi keskusteluun Clio-V.
    Ko Clip softasta on pidempikin keskustelu täällä..
  • T
    Toppe-Super5 vastasi keskusteluun Megane E-Tech Electric.
    Ehdottomasti kiinnostaa. Jouduin itse siirtymään toiseen merkkiin taannoisen peurakolarin vuoksi. Corolla-kuskiksi. Voi herra minun...
  • T
    Toppe-Super5 reacted to Akseli's post in the thread Megane E-Tech Electric with Tykkää Tykkää.
    Hienompi tämä facelift kuin edeltäjä, tosin keulan 8 ledin ”patteristot” ois saanut jäädä pois...
  • T
    Toppe-Super5 reacted to Esme23's post in the thread Megane E-Tech Electric with Tykkää Tykkää.
    Itse haluan pitää tauon n. 200 km välein. Paikat puutuu sen verran ja on hyväksi jaloitella. Joten lataustauko ei ole ongelma. Olen...
  • 4
    Onko näihin uusiin Renault 4 tai 5 ETech-malleihin tullut vastaan vaihtoehtoja äänentoiston parantamiseksi? Pitkän vatvomisen jälkeen...
  • pequ
    pequ vastasi keskusteluun Clio-V.
    Avaa vähän, kerro lisää tuosta Clipistä?
  • hhelminen
    hhelminen vastasi keskusteluun Clio-V.
    Omassa Capturissa ainakaan tuo kaihdin ei ole vikailmoituksia aiheuttanut vaikka välillä on lumesta ummessa ollutkin kun olen nokan...
  • J
    Ehdotti taas geminin asentamista ja nyt näyttää pysyvän käytössä. Lupaavaa että valikossa on jo Suomen kieli, vaikkakin siinä lukee että...
  • Q
    Oma julkinen lataus on nyt ollut pitkälti sitä, että olen ajanut Turusta Tampereelle tai Uudellemaalle, ladannut kohteessa (usein...
  • E
    Esme23 reacted to 3Gee's post in the thread Renault Scenic Electric / Vision Concept with Tykkää Tykkää.
    Sama juttu täällä. Auton oma latauskaapeli on edelleen käyttämättömänä. Joku ehkä tykkää ladata kauppareissuilla halvemmalla...
  • M
    markkul reacted to 3Gee's post in the thread Renault Scenic Electric / Vision Concept with Tykkää Tykkää.
    Sama juttu täällä. Auton oma latauskaapeli on edelleen käyttämättömänä. Joku ehkä tykkää ladata kauppareissuilla halvemmalla...
Ylös Bottom