Viimeisimmät tapahtumat

• P
    pequ reacted to Eki13's post in the thread Clio-V with Tykkää Tykkää.
    Olen käyttänyt molemmissa Clioissa juuri noita linkatun valmistajan maskeja. 100Tce:ssä ainakin yläosa oli eri muotoinen kuin...
  • P
    pequ reacted to Akseli's post in the thread Clio-V with Tykkää Tykkää.
    Tais kiinnikkeet maksaa noin 5€ kpl että tulee nuinkin hintaa. Toisella puolen alhaalla on se kaihdin joka reagoi kylmään ilmaan ja...
  • P
    pequ reacted to LP's post in the thread Clio-V with Tykkää Tykkää.
    Minä olen käyttänyt sekä ylä- että alailmanottoaukkojen edessä suojia omissa autoissani. Ei ole ollut ongelmia talvella ja kyllä auttaa...
  • E
    Eki13 vastasi keskusteluun Clio-V.
    Olen käyttänyt molemmissa Clioissa juuri noita linkatun valmistajan maskeja. 100Tce:ssä ainakin yläosa oli eri muotoinen kuin...
  • Akseli
    Akseli vastasi keskusteluun Clio-V.
    Tais kiinnikkeet maksaa noin 5€ kpl että tulee nuinkin hintaa. Toisella puolen alhaalla on se kaihdin joka reagoi kylmään ilmaan ja...
  • V
    Viides virhe reacted to Akseli's post in the thread Sanderon myynti on loppu? with Tykkää Tykkää.
    Sandero tulossa takaisin myyntiin Suomessa. https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/c2452989-3453-48b2-952b-c3b45b450909
  • L
    LP vastasi keskusteluun Clio-V.
    Minä olen käyttänyt sekä ylä- että alailmanottoaukkojen edessä suojia omissa autoissani. Ei ole ollut ongelmia talvella ja kyllä auttaa...
  • P
    pequ vastasi keskusteluun Clio-V.
    Näin keskikesällä on hyvä kysellä talvivarusteista . Tarvitseeko Clio V TCe 90 talvella maskisuojaa? Riittäisikö suoja pelkästään...
  • Q
    que2 reacted to juakoppi's post in the thread Renault Scenic Electric / Vision Concept with Tykkää Tykkää.
    3-vaihde on käytössä pääasiassa pohjoismaissa, vaikka yleistyy pikkuhiljaa muuallakin. Saksassaki nykyään kolmivaihde mutta pääsulakkeet...
  • M
    markkul reacted to juakoppi's post in the thread Renault Scenic Electric / Vision Concept with Tykkää Tykkää.
    3-vaihde on käytössä pääasiassa pohjoismaissa, vaikka yleistyy pikkuhiljaa muuallakin. Saksassaki nykyään kolmivaihde mutta pääsulakkeet...
  • J
  • V
    Kaiketi sen takia, kun tilataan vain yhtä kaapelityyppiä, niin yksikköhinta saadaan halvemmaksi.
  • N
    nemola vastasi keskusteluun Alpine sähköautot.
    Tulipa vilkaistua Ruotsin A290 brosyyrin (alpine-broschyr-a290.pdf 11/2024, SPECIFIKT FÖR ELBILAR) kertomaa ja ainakaan ei osunut...
  • Akseli
    Akseli vastasi keskusteluun Renault 4 E-tech Electric.
    Renault 4 JP4x4 Konseptiauto https://www.renault.fi/konseptiautot/renault4-jp4x4/...
  • J
    Tässä lisäkuvia. Tiedustelemalla saa lisää.
    • IMG_20260708_141641.jpg
    • IMG_20260708_141848.jpg
Ylös Bottom