Valikko
Etusivu
Foorumi
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Uusi sisältö
Featured content
Uudet viestit
Viimeisimmät tapahtumat
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Uusi sisältö
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Käyttäjältä:
Featured content
Uudet viestit
Viimeisimmät tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uusi sisältö
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Viimeisimmät tapahtumat
Uusi sisältö
Featured content
Uudet viestit
Viimeisimmät tapahtumat
P
pequ
reacted to
Eki13's post
in the thread
Clio-V
with
Tykkää
.
Olen käyttänyt molemmissa Clioissa juuri noita linkatun valmistajan maskeja. 100Tce:ssä ainakin yläosa oli eri muotoinen kuin...
9 Heinäkuu 2026
P
pequ
reacted to
Akseli's post
in the thread
Clio-V
with
Tykkää
.
Tais kiinnikkeet maksaa noin 5€ kpl että tulee nuinkin hintaa. Toisella puolen alhaalla on se kaihdin joka reagoi kylmään ilmaan ja...
9 Heinäkuu 2026
P
pequ
reacted to
LP's post
in the thread
Clio-V
with
Tykkää
.
Minä olen käyttänyt sekä ylä- että alailmanottoaukkojen edessä suojia omissa autoissani. Ei ole ollut ongelmia talvella ja kyllä auttaa...
9 Heinäkuu 2026
E
Eki13
vastasi keskusteluun
Clio-V
.
Olen käyttänyt molemmissa Clioissa juuri noita linkatun valmistajan maskeja. 100Tce:ssä ainakin yläosa oli eri muotoinen kuin...
9 Heinäkuu 2026
Akseli
vastasi keskusteluun
Clio-V
.
Tais kiinnikkeet maksaa noin 5€ kpl että tulee nuinkin hintaa. Toisella puolen alhaalla on se kaihdin joka reagoi kylmään ilmaan ja...
9 Heinäkuu 2026
V
Viides virhe
reacted to
Akseli's post
in the thread
Sanderon myynti on loppu?
with
Tykkää
.
Sandero tulossa takaisin myyntiin Suomessa. https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/c2452989-3453-48b2-952b-c3b45b450909
9 Heinäkuu 2026
L
LP
vastasi keskusteluun
Clio-V
.
Minä olen käyttänyt sekä ylä- että alailmanottoaukkojen edessä suojia omissa autoissani. Ei ole ollut ongelmia talvella ja kyllä auttaa...
9 Heinäkuu 2026
P
pequ
vastasi keskusteluun
Clio-V
.
Näin keskikesällä on hyvä kysellä talvivarusteista . Tarvitseeko Clio V TCe 90 talvella maskisuojaa? Riittäisikö suoja pelkästään...
9 Heinäkuu 2026
Q
que2
reacted to
juakoppi's post
in the thread
Renault Scenic Electric / Vision Concept
with
Tykkää
.
3-vaihde on käytössä pääasiassa pohjoismaissa, vaikka yleistyy pikkuhiljaa muuallakin. Saksassaki nykyään kolmivaihde mutta pääsulakkeet...
9 Heinäkuu 2026
M
markkul
reacted to
juakoppi's post
in the thread
with
Tykkää
.
3-vaihde on käytössä pääasiassa pohjoismaissa, vaikka yleistyy pikkuhiljaa muuallakin. Saksassaki nykyään kolmivaihde mutta pääsulakkeet...
9 Heinäkuu 2026
J
juakoppi
vastasi keskusteluun
.
9 Heinäkuu 2026
V
vieillard
vastasi keskusteluun
.
Kaiketi sen takia, kun tilataan vain yhtä kaapelityyppiä, niin yksikköhinta saadaan halvemmaksi.
9 Heinäkuu 2026
N
nemola
vastasi keskusteluun
Alpine sähköautot
.
Tulipa vilkaistua Ruotsin A290 brosyyrin (alpine-broschyr-a290.pdf 11/2024, SPECIFIKT FÖR ELBILAR) kertomaa ja ainakaan ei osunut...
8 Heinäkuu 2026
Akseli
vastasi keskusteluun
Renault 4 E-tech Electric
.
Renault 4 JP4x4 Konseptiauto https://www.renault.fi/konseptiautot/renault4-jp4x4/...
8 Heinäkuu 2026
J
järna
vastasi keskusteluun
Myydään Renault Dauphine Cordini
.
Tässä lisäkuvia. Tiedustelemalla saa lisää.
8 Heinäkuu 2026
Foorumi
Uusi sisältö
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksy
Lue lisää.…
Bottom