Viimeisimmät tapahtumat

• P
    pequ vastasi keskusteluun Clio-V.
    Olisiko tuossa kyse ihan vain huonosta kontaktista kaiuttimen liittimissä? Auttaako perinteinen nyrkillä kylkeen -metodi? Saako...
  • P
    pequ reacted to Seba's post in the thread Clio-V with Tykkää Tykkää.
    Mun Clion Bosen järjestelmä taas tekee sitä että jos kuuntelee hiljaisella niin kuskin etuoven ovikaiutin menee mykäksi ja kun nostaa...
  • hhelminen
    Tarttui näppiin huutokaupasta ensimmäinen omistamani renu ikinä, kohde on toki vielä noutamatta mutta hieman olen jo ehtinyt tutustumaan...
  • T
    turkas loi uuden ketjun Calix akkulaturi alueelle Myydään.
    Calix BC 1205 230 V / 90W Latausteho 12V / 5A IP44 Hp. 40€ + postit Asennetaan kiinteästi lohkolämmittimen johtosarjaan konetilaan...
    • calix1.png
    • calix2.png
  • Seba
    Seba vastasi keskusteluun Clio-V.
    Mun Clion Bosen järjestelmä taas tekee sitä että jos kuuntelee hiljaisella niin kuskin etuoven ovikaiutin menee mykäksi ja kun nostaa...
  • T
    Eflexfuel Plus, made in Finland, Bluetoothilla. IP68. Ollut 1.4 Tce -koneessa (HJ4T), pari vuotta. Kilometrimäärä n. 10-15tkm...
    • eflex2.png
    • eflex3.png
    • eflex4.png
    • eflex6.png
  • M
    Kyllä radio sammuu kun auton sammuttaa,avainkortin ottaa pois ja oven aukaisee.Jos radion laittaa päälle käynnistämättä autoa niin...
  • P
    pequ vastasi keskusteluun Clio-V.
    Eikös auton päivitykset, kuten moottorinohjaus tule OTAna keskinäytön kautta? Vai tuleeko ne vain infotainmentiin ja karttoihin ja auton...
  • T
    Ylimääräinen avainkortti, lukkoliikkeestä hankittu ja koodattu. Grand Scenic 3:ssa, vm. -09. Saako kortin ohjelmoitua käyttöön toiselle...
    • Avainkortti.png
  • Heikki.L.
    Ilmansuodatin on helppo ihan itte tarkistaa. Öljynsuodatin muuttuu 2003/2004 panosmalliseks. Siihen asti metallinen. Joskaan ei kannata...
  • T
    Tarttui näppiin huutokaupasta ensimmäinen omistamani renu ikinä, kohde on toki vielä noutamatta mutta hieman olen jo ehtinyt tutustumaan...
    • IMG_6013.jpeg
    • IMG_6053.jpeg
  • K
    KYK vastasi keskusteluun Tallin siivousta.
    No tänään nuo lähti, eli jäljellä enää 9/11 helmalevikkeet ja tänään löytyi pari settiä tipan koneen tiippareita, joku solexin kaasari...
  • J
    Jyri vastasi keskusteluun Renault Arkana.
    Itsellä kanssa talvella oli menny bensapumppu, vm 21 Arkanasta. Oli sekin operaatio, kun Suomessa ei ollut ensimmäistäkään, vaa...
  • R
    rikarto vastasi keskusteluun Clio 2 alkoi käydä huonosti.
    2005. D4F-722.
  • Heikki.L.
    Tuskin kukaan veikkaa mitään näillä tiedoilla....:rolleyes: Vuosimalli ja moottorin malli kannattais ainakin mainita.
Ylös Bottom