Viimeisimmät tapahtumat

• P
    pequ vastasi keskusteluun Clio-V.
    Ensimmäinen vikakin ilmeni Cliossa ; Bosen audiojärjestelmästä on etupilarin kuljettajan puoleinen diskanttikaiutin pimeänä. Vanhana...
  • J
    -jamo- vastasi keskusteluun Kello ei näytä aikaa.
    Miksi kello alkaa joka tapauksessa toimimaan elokuussa? Jos kyse on tosiaan vain parista kuukaudesta niin ongelma on aika olematon.
  • P
    pequ reacted to Eki13's post in the thread Clio-V with Tykkää Tykkää.
    Mulla oli edellisessä Cliossa ensiasennusrenkaina Bridgestonen Turanza 005:set ja niitä oli kommenttien mukaan väitetty hiljaisiksi...
  • P
    pequ reacted to kimbe's post in the thread Clio-V with Tykkää Tykkää.
    Lievästi sanottuna "hieman". Contin EcoContact 6 on kyllä niin meluisa rengas näissä, että ei mitään rajaa. On nastarenkaillakin...
  • E
    Eki13 reacted to kimbe's post in the thread Clio-V with Tykkää Tykkää.
    Lievästi sanottuna "hieman". Contin EcoContact 6 on kyllä niin meluisa rengas näissä, että ei mitään rajaa. On nastarenkaillakin...
  • E
    Eki13 vastasi keskusteluun Clio-V.
    Mulla oli edellisessä Cliossa ensiasennusrenkaina Bridgestonen Turanza 005:set ja niitä oli kommenttien mukaan väitetty hiljaisiksi...
  • E
    Eki13 reacted to pequ's post in the thread Clio-V with Tykkää Tykkää.
    Ensimmäinen pikku koeajolenkki tehty Cliolla. Ensivaikutelma todella positiivinen, auto tuntuu ajossa kokoistaan paljon isommalta...
  • kimbe
    kimbe vastasi keskusteluun Clio-V.
  • T_White
    T_White reacted to Jatumegane's post in the thread Kello ei näytä aikaa with Tykkää Tykkää.
    Kiitos :) patchaus kannatti, nyt kello toimii!
  • L
    LP reacted to pequ's post in the thread Clio-V with Tykkää Tykkää.
    Ensimmäinen pikku koeajolenkki tehty Cliolla. Ensivaikutelma todella positiivinen, auto tuntuu ajossa kokoistaan paljon isommalta...
  • E
    Esme23 reacted to Akseli's post in the thread Megane E-Tech Electric with Tykkää Tykkää.
    Mulla on korjattu takuuna Clion ja Capturin raidetangon päät, aika vähillä kilometreillä löystyvät, ehkä siksi menee takuuseen...
  • Akseli
    Akseli vastasi keskusteluun Clio-V.
    Samaa mieltä tästä, mulla oli 1.0Tce Intens 2020. Oli myös oranssin värinen. Vararenkaan olisin halunnut omaan mutta toimitus olisi...
  • Akseli
    Akseli vastasi keskusteluun Megane E-Tech Electric.
    Mulla on korjattu takuuna Clion ja Capturin raidetangon päät, aika vähillä kilometreillä löystyvät, ehkä siksi menee takuuseen...
  • E
    Esme23 vastasi keskusteluun Megane E-Tech Electric.
    Auto kävi 3. vuosihuollossa. Vuosihuollon yhteydessä asentaja havaitsi oikean puolen raidetangon ulkopäässä välystä. Tämä korjataan...
  • Akseli
    Akseli reacted to pequ's post in the thread Clio-V with Tykkää Tykkää.
Ylös Bottom