Valikko
Etusivu
Foorumi
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Uusi sisältö
Featured content
Uudet viestit
Viimeisimmät tapahtumat
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Uusi sisältö
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Käyttäjältä:
Featured content
Uudet viestit
Viimeisimmät tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uusi sisältö
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Viimeisimmät tapahtumat
Uusi sisältö
Featured content
Uudet viestit
Viimeisimmät tapahtumat
P
pequ
vastasi keskusteluun
Clio-V
.
Ensimmäinen vikakin ilmeni Cliossa ; Bosen audiojärjestelmästä on etupilarin kuljettajan puoleinen diskanttikaiutin pimeänä. Vanhana...
8 Toukokuu 2026
J
-jamo-
vastasi keskusteluun
Kello ei näytä aikaa
.
Miksi kello alkaa joka tapauksessa toimimaan elokuussa? Jos kyse on tosiaan vain parista kuukaudesta niin ongelma on aika olematon.
8 Toukokuu 2026
P
pequ
reacted to
Eki13's post
in the thread
Clio-V
with
Tykkää
.
Mulla oli edellisessä Cliossa ensiasennusrenkaina Bridgestonen Turanza 005:set ja niitä oli kommenttien mukaan väitetty hiljaisiksi...
8 Toukokuu 2026
P
pequ
reacted to
kimbe's post
in the thread
Clio-V
with
Tykkää
.
Lievästi sanottuna "hieman". Contin EcoContact 6 on kyllä niin meluisa rengas näissä, että ei mitään rajaa. On nastarenkaillakin...
8 Toukokuu 2026
E
Eki13
reacted to
kimbe's post
in the thread
Clio-V
with
Tykkää
.
Lievästi sanottuna "hieman". Contin EcoContact 6 on kyllä niin meluisa rengas näissä, että ei mitään rajaa. On nastarenkaillakin...
8 Toukokuu 2026
E
Eki13
vastasi keskusteluun
Clio-V
.
Mulla oli edellisessä Cliossa ensiasennusrenkaina Bridgestonen Turanza 005:set ja niitä oli kommenttien mukaan väitetty hiljaisiksi...
8 Toukokuu 2026
E
Eki13
reacted to
pequ's post
in the thread
Clio-V
with
Tykkää
.
Ensimmäinen pikku koeajolenkki tehty Cliolla. Ensivaikutelma todella positiivinen, auto tuntuu ajossa kokoistaan paljon isommalta...
8 Toukokuu 2026
kimbe
vastasi keskusteluun
Clio-V
.
8 Toukokuu 2026
T_White
reacted to
Jatumegane's post
in the thread
Kello ei näytä aikaa
with
Tykkää
.
Kiitos :) patchaus kannatti, nyt kello toimii!
8 Toukokuu 2026
L
LP
reacted to
pequ's post
in the thread
Clio-V
with
Tykkää
.
Ensimmäinen pikku koeajolenkki tehty Cliolla. Ensivaikutelma todella positiivinen, auto tuntuu ajossa kokoistaan paljon isommalta...
8 Toukokuu 2026
E
Esme23
reacted to
Akseli's post
in the thread
Megane E-Tech Electric
with
Tykkää
.
Mulla on korjattu takuuna Clion ja Capturin raidetangon päät, aika vähillä kilometreillä löystyvät, ehkä siksi menee takuuseen...
8 Toukokuu 2026
Akseli
vastasi keskusteluun
Clio-V
.
Samaa mieltä tästä, mulla oli 1.0Tce Intens 2020. Oli myös oranssin värinen. Vararenkaan olisin halunnut omaan mutta toimitus olisi...
8 Toukokuu 2026
Akseli
vastasi keskusteluun
Megane E-Tech Electric
.
Mulla on korjattu takuuna Clion ja Capturin raidetangon päät, aika vähillä kilometreillä löystyvät, ehkä siksi menee takuuseen...
8 Toukokuu 2026
E
Esme23
vastasi keskusteluun
Megane E-Tech Electric
.
Auto kävi 3. vuosihuollossa. Vuosihuollon yhteydessä asentaja havaitsi oikean puolen raidetangon ulkopäässä välystä. Tämä korjataan...
8 Toukokuu 2026
Akseli
reacted to
pequ's post
in the thread
Clio-V
with
Tykkää
.
8 Toukokuu 2026
Foorumi
Uusi sisältö
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksy
Lue lisää.…
Bottom