Yksi rellu lisää taloon

Renaultisti

Aktiivinen jäsen
Eli haettiin perheen kakkos autoksi Megane Break 1.6 Expression Premium -02. Kysyisin sitä että mitä tuo "premium" tuo mukanaan? Autossa on ilmastointi, sähkölasit ja sähköpeilit, ajotietokone, cd soitin rattikakella, sähköinen ajovalojen korkeudensäätö, penkinlämmittimet sähköherkuista mainitakseni. Ja muut perusvarusteet päälle.

Renaultisti

Aktiivinen jäsen
Vs: Yksi rellu lisää taloon

Täytyy sanoa että hyvä on ajaa, ei häpeä omalle 6 vuotta uudemmalle yhtään. Ja varusteet tosiaan hyvät ikäisekseen. Jos muistan ni nappaan kuvaa ja laitan tonne jäsenten autot osioon.

Moppi

Aktiivinen jäsen

Lauantaina voi vastata vähän kyvemminkin, joten; mun -03 mallissa oli siitä ilmaisevat tarrat kynnyksissä ja puolinahkapenkit, nuo mainitsemasi varusteet on ollut ainakin mun Meganeissa kaikissa lisänimistä huolimatta.

Moppi

Aktiivinen jäsen

Näinhän se on, Megane on kyllä mutkaton laite, käteen sopiva. Ainoastaan kovin liukkaalla kelillä ajonopeuksia pitää pudottaa. Auton alusta rakennehan on peräsin vuodelta 1982 Renault 9, joten hyvän värkin aikoinaan keksivät. Takajousitus oli aiemmin pehmeämpi, ei juuri muuta eroa.

Renaultisti

Aktiivinen jäsen

Moppi sanoi:
Lauantaina voi vastata vähän kyvemminkin, joten; mun -03 mallissa oli siitä ilmaisevat tarrat kynnyksissä ja puolinahkapenkit, nuo mainitsemasi varusteet on ollut ainakin mun Meganeissa kaikissa lisänimistä huolimatta.
Näin juuri olen siinä käsityksessä että ihan normi varusteet ovat. Ja kangas sisusta on tässä yksilössä. Siksi aattelin kysyäkin tosta premium lätkästä takaluukussa että tarkoittaako se muuta kuin sitä lätkää... 8) Jotain myynnin edistämis meininkiä silloin vuonna -02?

juanle

Jäsen

Eikös tuo ollut maahantuojan varastontyhjennys kamppanja.
varusteena oli ainakin Alesion viisipuolaset aluvanteet.

Prairie

Jäsen

juanle sanoi:
Eikös tuo ollut maahantuojan varastontyhjennys kamppanja.
varusteena oli ainakin Alesion viisipuolaset aluvanteet.
Muistelen, että päättyvän mallikauden viimeisiä Meganeja, Lagunoja ja Scenicejä myytiin premiumteipattuina joskus 2001-2002 tienoilla. Ainakin Scenicissä oli osanahat vakiona, aluvanteet ja ilmastointi. Eikös Cliokin teipattu premiumiksi samoihin aikoihin?

Fuego Turbo

Tunnettu jäsen

Muistelisin,että Premium Expressionissa ei ollut puolinahkapenkkejä, mutta Dynamiquessa oli. 2002-2003 myytiin loppuja autoja Premium nimellä,johon ympättiin lähes kaikki varusteet, tosin ihan hyvät ja kattavat,jos vertaa muihin perusmalleihin.

Jame

Jäsen

Fuego Turbo sanoi:
Muistelisin,että Premium Expressionissa ei ollut puolinahkapenkkejä, mutta Dynamiquessa oli. 2002-2003 myytiin loppuja autoja Premium nimellä,johon ympättiin lähes kaikki varusteet, tosin ihan hyvät ja kattavat,jos vertaa muihin perusmalleihin.
Ainakin 2002 Scenicissä kuului Premium Expression varustukseen puolinahat, alut ja automaatti-ilmastointi.

mariko

Jäsen

Moppi sanoi:
Täällä samanlainen 03 farkku,tarrat ja puolinahkat löytyy.7 vuotta ollut vaimon ajossa ja hyvin vörkkii.

Ylös Bottom