J jp_rx4 Nuorempi jäsen Viestejä 1 7 Helmikuu 2007 #1 Scenic Rx4 pitää hitaassa ajossa "vonkuvaa" ääntä käännettäessä, etenkin kostealla säällä. Yleensä loppuu parin sadan metrin ajon jälkeen. Voisi hyvinkin liittyä ohjaustehostimeen. Kokemuksia?
Scenic Rx4 pitää hitaassa ajossa "vonkuvaa" ääntä käännettäessä, etenkin kostealla säällä. Yleensä loppuu parin sadan metrin ajon jälkeen. Voisi hyvinkin liittyä ohjaustehostimeen. Kokemuksia?
H Henkka 80 Jäsen Viestejä 116 7 Helmikuu 2007 #2 Vs: Vonkuna kääntyessä jp_rx4 sanoi: Scenic Rx4 pitää hitaassa ajossa "vonkuvaa" ääntä käännettäessä, etenkin kostealla säällä. Yleensä loppuu parin sadan metrin ajon jälkeen. Voisi hyvinkin liittyä ohjaustehostimeen. Kokemuksia? Klikkaa laajentaaksesi.. Ohjaustehostinta pyörittävä hihna löysällä tai tulossa tiensä päähän. ??? :
Vs: Vonkuna kääntyessä jp_rx4 sanoi: Scenic Rx4 pitää hitaassa ajossa "vonkuvaa" ääntä käännettäessä, etenkin kostealla säällä. Yleensä loppuu parin sadan metrin ajon jälkeen. Voisi hyvinkin liittyä ohjaustehostimeen. Kokemuksia? Klikkaa laajentaaksesi.. Ohjaustehostinta pyörittävä hihna löysällä tai tulossa tiensä päähän. ??? :
M Manu2 Renault 16,vm 1970, ajoin 27.000.Jäin kiinni prins Viestejä 115 14 Maaliskuu 2007 #3 Vs: Vonkuna kääntyessä Tarkista kuitenkin ensin ohjaustehostimen nestesäiliä, Neste vähissä tai ei.