Vonkuna kääntyessä

jp_rx4

Nuorempi jäsen
Viestejä
1
Scenic Rx4 pitää hitaassa ajossa "vonkuvaa" ääntä käännettäessä, etenkin kostealla säällä. Yleensä loppuu parin sadan metrin ajon jälkeen.

Voisi hyvinkin liittyä ohjaustehostimeen. Kokemuksia?
 

Henkka 80

Jäsen
Viestejä
116
Vs: Vonkuna kääntyessä

jp_rx4 sanoi:
Scenic Rx4 pitää hitaassa ajossa "vonkuvaa" ääntä käännettäessä, etenkin kostealla säällä. Yleensä loppuu parin sadan metrin ajon jälkeen.

Voisi hyvinkin liittyä ohjaustehostimeen. Kokemuksia?

Ohjaustehostinta pyörittävä hihna löysällä tai tulossa tiensä päähän. ??? ::)
 

Manu2

Renault 16,vm 1970, ajoin 27.000.Jäin kiinni prins
Viestejä
115
Vs: Vonkuna kääntyessä

Tarkista kuitenkin ensin ohjaustehostimen nestesäiliä, Neste vähissä tai ei.
 
Ylös Bottom