Voihan viiksi

vaikke

Nuorempi jäsen
Rellun etusumuvalot toimii silloinku muistavat ja ne on mun historian ajan ollu semmoset, mut nyt alkaa riittää. :) Foorumin keskusteluja lueskellessa tulin siihen tulokseen, että ois viiksi rikki? Mistäköhän tänä päivänä mahtais saada ostaa uuden tarvikeosan vai pitääkö sitä mennä etsii autopurkaamolta? Viiksen vaihtokaan ei taida olla mikään vaikea juttu? Sen verran mittailin, että etusumuvalon ollessa "päällä" (etusumuvalon) sulakkeelle ei tullu virtaa. Niin ja takasumuvalo toimii normaalisti, kun viiksen kääntää etu-takasumu asentoon.

mrjj

Jäsen
Vs: Voihan viiksi

Just korjasin Clio II sama vika, syy oli johto katkennut viiksestä, otappa viiksi esille, viiksen juuresta tulee erikseen johdot noista sen päässä olevista kytkimistä.
Jos ei auta niin auto pitäs nähdä, Tampereella voisin jeesatakin.

vaikke

Nuorempi jäsen
Vs: Voihan viiksi

Tässä Turun ympäristössä mun Rellu pyörii. Kylmaar mä ite sen sit auki otan ennen katsastusta...tai sit joku remonttireiska, ku siin on muutakin remontoitavaa. Pakoputken viimeinen osa (reikä) täytyy uusia ja katella pyöränlaakereita tai vetopuolen juttuja. Mielestäin on alkanu "jyrisemään" turhan paljon viime aikoina.

Ylös Bottom