H hartsa777 Jäsen Viestejä 146 20 Heinäkuu 2015 #1 Hei! Onko kellään havaintoja, mikä vikakoodinlukija käy Laguna -99? Selviääkö asia jostain auton moottoritilan koodista?
Hei! Onko kellään havaintoja, mikä vikakoodinlukija käy Laguna -99? Selviääkö asia jostain auton moottoritilan koodista?
Laguna00 Moderaattori Ylläpidon jäsen Viestejä 2 788 20 Heinäkuu 2015 #2 Vs: Vikakoodinlukija Oliskohan ollu MaxiScan FR704 sellanen millä sai näistä tolkun koodit ja selitykset ulos. Näin ulkomuistista. Ja tietenkin Clip. Juu muistin oikein.. http://renaultkeskustelu.net/foorumi/index.php?topic=7723.0
Vs: Vikakoodinlukija Oliskohan ollu MaxiScan FR704 sellanen millä sai näistä tolkun koodit ja selitykset ulos. Näin ulkomuistista. Ja tietenkin Clip. Juu muistin oikein.. http://renaultkeskustelu.net/foorumi/index.php?topic=7723.0
H hartsa777 Jäsen Viestejä 146 26 Heinäkuu 2015 #3 Vs: Vikakoodinlukija Kiitokset tiedosta! Eikö muut toimi? Esim. Bilteman laitetta mainostetaan toimivan lähes kaikissa autoissa......
Vs: Vikakoodinlukija Kiitokset tiedosta! Eikö muut toimi? Esim. Bilteman laitetta mainostetaan toimivan lähes kaikissa autoissa......
J Jame Jäsen Viestejä 453 26 Heinäkuu 2015 #4 Vs: Vikakoodinlukija Mulla olis tuollainen Maxiscan Espoossa. Missä päin itse vaikutat?
H hartsa777 Jäsen Viestejä 146 26 Heinäkuu 2015 #5 Vs: Vikakoodinlukija Olen tällä hetkellä Pirkanmaalla, mutta tällä viikolla käyn pk-seudulla. Laakeri tai joku säksättää aika kovaa kovaa, abs-valo syttyy ajaessa. Olen vaihtanut laakerin tähän autoon eteen, taakse ja yhden pyörän abs-lukijan. Hankala päätellä kumpi etulaakeri viallinen..... Oletko myymässä laitetta?
Vs: Vikakoodinlukija Olen tällä hetkellä Pirkanmaalla, mutta tällä viikolla käyn pk-seudulla. Laakeri tai joku säksättää aika kovaa kovaa, abs-valo syttyy ajaessa. Olen vaihtanut laakerin tähän autoon eteen, taakse ja yhden pyörän abs-lukijan. Hankala päätellä kumpi etulaakeri viallinen..... Oletko myymässä laitetta?
J Jame Jäsen Viestejä 453 26 Heinäkuu 2015 #6 Vs: Vikakoodinlukija hartsa777 sanoi: Oletko myymässä laitetta? Klikkaa laajentaaksesi.. En ajatellut siitä vielä luopua mutta jos kiinnostaa ja aikataulut natsaa niin voitaisiin jossain ne koodit tsekatakin.
Vs: Vikakoodinlukija hartsa777 sanoi: Oletko myymässä laitetta? Klikkaa laajentaaksesi.. En ajatellut siitä vielä luopua mutta jos kiinnostaa ja aikataulut natsaa niin voitaisiin jossain ne koodit tsekatakin.
H hartsa777 Jäsen Viestejä 146 26 Heinäkuu 2015 #7 Vs: Vikakoodinlukija Ok. Kiitos pittää selvitellä. Yritän saada kuitenkin sen kuntoon ennenkuin lähden Staddiin....
Vs: Vikakoodinlukija Ok. Kiitos pittää selvitellä. Yritän saada kuitenkin sen kuntoon ennenkuin lähden Staddiin....