vikakoodi p0500 vehicle speed sensor grand scenic 2005 2.0 16v

Juppixboy

Nuorempi jäsen
Terve ! tossa tosiaan auto tekee sitä kun kylmänä laittaa käyntii syttyy service , stop , check streering ja electronical fault ja radio ei lähde päälle.. hetken kun on käynnissä niin kaikkia viat poistuvat. ja jos on hetken vaikka kaupassa ja laittaa käyntiin ei mitään vikoja. Vikakoodia antoi p0500 vehicle speed sensor. onko tässä eriliistä sensoria kun itse olen varaosaliikkeessä töissä niin en räjäytyskuvista löytänyt erillistä anturia. Jostain luin että signaalinin ottaisi kampiakselin tunnistimesta? tosiaan hetken kun on käynnissä niin viat lähtee ja toimii normaalisti. Akku testattu on ok ja laturi lataa.

Sgs0506

Nuorempi jäsen
Mittaa akku ja tarkasta akun päällä olevat sulakkeet. Mittaa lataus ja tarkasta että lataa täysillä. Akun ja moottorin maaliittimet., - ja + kaapelit akun startin ja laturin väliltä. Katso myös että navat on kiinni ettei heilu. Tämä siis toimenpide numero yksi.

Juppixboy

Nuorempi jäsen
myös kun tuo vika tila on jonkin aikaa päällä niin puhallinkaan ei toimi mutta hetken käytön jälkeen , ohjaus keventyy takaisin ja toimii normaalisti. tuskin on mikään abs anturi vikana. Aattelin vaihtaa tuon plusnavan kengän nyt aluksi

kimbe

Tunnettu jäsen
Vikakoodia antoi p0500 vehicle speed sensor. onko tässä eriliistä sensoria kun itse olen varaosaliikkeessä töissä niin en räjäytyskuvista löytänyt erillistä anturia.
Ei noissa absillisissa erikseen vehicle speed computeria / sensoria ole. Jos koodit olisi renun omalla lukijalla luettu, niin vehicle speed sensorin sijaan olisi näyttänyt vehicle speed signalia (DF091).
Oletko lukenut tuon ketjun: https://renaultkeskustelu.net/fooru...-check-steering-vika-huolto-tampereella.9877/

Ylös Bottom