Mulla on rellu R 19, 1.4, 2D Hatchback, musta. Oon joutunut pistämään pakoputkiston, jarrukengät, sähköt ym uusiks kun oston jälkeen oli totuuden hetki, ei sen puoleen, sähköt menivät kun autoon oli murtauduttu ja kun ei oltu saatu käyntiin, oli sitten "kostoksi" isketty ruuvari virtalukkoon. Nyt sitten niillä liukkailla missä alla oli jäätä ja päällä sohjoa en ihan saanut autoa hallintaan ja osui sitten sillan kaiteeseen, vauhtia ei enää ollut nimeksikään mutta oikea etulokasuoja, lampun umpio, vilkun umpio ja etupuskuri ottivat ensimmäisenä siltaan, sitten vielä pieni kosketus niin että takapuskurikin vähän roikkuu ja nyt sitten ihmettelen että löytyisikö tätä kautta tietoa että mistä kannattaa moisia osia etsiä...Sitten vielä meni sisätilan lämmitinkin, toisaalla sanotaan että vastus on mennyt, toisaalla sitten että joku hiilipää, todellisuudessa ilma virtaa ainoastaan kun ajaa, siis lämmitin ei sano yhtään mitään, ei pihaustakaan, osaisiko joku minua viisaampi neuvoa kun kuitenkin auton haluaisi kuntoon, eikä rahaa ole juuri nimeksikään...Etukäteen kiittäen, Ilkka