Vakionopeussäädin

Hups72

Nuorempi jäsen
Moi !
Tuli 2-autoksi hankittua Megane II 1.6 vm.2006 !
Ensimmäinen Renault ja täytyy sanoa että olen positiivisesti yllättynyt miten hyvä ajettava megane on ja tämän hintaluokan autoksi erinomainen !
Autossa kaikki muu toimii mutta vakionopeussäädin ei, kytkimestä kun painelee niin merkkivalo ei syty kojelautaan ollenkaan, virrat kun kytkee päälle niin valo kyllä silloin hetken palaa...

Laguna00

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Vs: Vakionopeussäädin

Mulla on Gränd Scenicissä erikseen valitsin, josta valitaan onko
1) Cruise päällä
2) koko toiminto pois päältä
3) Nopeuden rajoitin päällä.

Jos nappula on 2 asennossa (keskellä) niin sitten ei kyllä kumpanenkaan toiminto toimi vaikka kuinka pelais mariobrossia ratin nappien kanssa. Tää pyöräytettävä valitsin on ratin vasemmallapuolella.

Hups72

Nuorempi jäsen

Samanlainen katkasija on mulla kanssa, 1 asento, 0 asento ja 2 asento, olen painellut katkasijaa ihan reilusti eri asentoihin ja johtoja herkistellyt mutta ei ole ollut apua.
Sulake mikä on vakionopeussäätimelle taitaa olla myös monelle muulle laitteelle joten sekin kaiketi olisi ehjä, mielenkiintoinen
homma olisi sulakkeita vaihdella konehuoneen puolella nimittäin on aikas ahdasta :)

hhelminen

Tunnettu jäsen

Hups72 sanoi:
Sulake mikä on vakionopeussäätimelle taitaa olla myös monelle muulle laitteelle joten sekin kaiketi olisi ehjä, mielenkiintoinen
homma olisi sulakkeita vaihdella konehuoneen puolella nimittäin on aikas ahdasta :)
Katsoitko sulakkeet jotka ovat kuljettajan vasemman polven edessä?

Hups72

Nuorempi jäsen

En ole siitä katsonut, ymmärsin sulakekaaviosta että vakkarin sulake olis konehuoneessa.
Täytyy katsoa noi sulakkeet mitä neuvoit.

Renumään

Aktiivinen jäsen

Oletko kokeillut käyttää katkaisijaa molemmissa asennoissa, kun sytytysvirta on kytkettynä (ei siis auto käynnissä)? Mikäli et, niin kokeile lähtiskö toimimaan..

Hups72

Nuorempi jäsen

Täytyy tänään kokeilla myös ehdotuksesi ja kirjoittelen sitten miten kävi.

Hups72

Nuorempi jäsen

Vika löytyi...
Tiedoksi muille joilla vastaavaa ongelmaa ilmenee.
Konehuoneen puolella oleva sulakeboksi ja siellä sulakepaikka (5F) siinä 7.5a oli palanut, nyt kojetauluun syttyy merkkivalo vakkarille tai nopeusrajoittimelle.

Ylös Bottom