Vahinko

Megane

Aktiivinen jäsen
Juu,ihmisistähän kaikki Renufoorumistit ovat tehty,mielenkiinnosta vain kysyn minkälainen vahinko on käynyt että kuukauden tiedot ovat menetetty?

Mustis v6

Aktiivinen jäsen
Mun mielestä sillä ei ole merkitystä.

Jos joku on mokannut niin varmasti harmittaa, ei kaivella syitä tai syyllisiä.
Oletan että tämä(kin) foorumi toimii harrastaja pohjalta ilman rahallista korvausta.
Omasta puolestani annan synninpäästön ylläpitäjille, kiitän menneestä ja toivotan hyvää tulevaa vuotta.

Megane

Aktiivinen jäsen
Mun mielestä sillä ei ole merkitystä.

Jos joku on mokannut niin varmasti harmittaa, ei kaivella syitä tai syyllisiä.
Oletan että tämä(kin) foorumi toimii harrastaja pohjalta ilman rahallista korvausta.
Omasta puolestani annan synninpäästön ylläpitäjille, kiitän menneestä ja toivotan hyvää tulevaa vuotta.
En etsi syyllisiä,ihminen vain on luonteeltaan utelias,muuten ei olisi käyty kuussakaan eikä lähetelty luotaimia ympäri avaruutta... :rolleyes:Täälläkään Renufoorumilla tuskin paljoa viisastuu ellei kysele mitään? :DKärjistetysti sanottuna,jos tuohon olisi vastattu vaikka että joku painoi vahingossa delete nappia,niin ookoo varon sitten itse painamasta delete nappia... :cool:

Viimeksi muokattu:

Jorma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Asia on niin kuin Mustis totesi. Kun käyttää admin tunnuksia, niin pitäisi aina olla tosi varovainen, ettei tee jotain peruuttamantonta. Kyseessä siis oli minun moka, kun piti poistaa yksi alue, niin hieman väärällä valinnalla lähti koko osio. Piti sitten miettiä, että haluanko menettää 57000 viestiä vai noin 60. Ja voin sanoa, että kyllä harmitti.

Pudezzio

Jäsen
Asia on niin kuin Mustis totesi. Kun käyttää admin tunnuksia, niin pitäisi aina olla tosi varovainen, ettei tee jotain peruuttamantonta. Kyseessä siis oli minun moka, kun piti poistaa yksi alue, niin hieman väärällä valinnalla lähti koko osio. Piti sitten miettiä, että haluanko menettää 57000 viestiä vai noin 60. Ja voin sanoa, että kyllä harmitti.
Tämäpä tämä. Ja muistaa, että kun lähtee tekemään poistoja/isoja muutoksia, niin se varmuuskopio AINA ensin.

frost63

Jäsen
Kiitokset ylläpidolle ja kaikille jotka mahdollistavat tämän foorumin olemassaolon, lukijalle ilmaista viisautta ja viihdettä. Muutamakin aikoinaan seuraamani foorumi on lopettanut/kadonnut kokonaan - taisi joukossa olla ainakin yksi jossa 'wtf' ja motivaatio katosi foorumin pitäjiltä. Vain kuukauden viestien menetys on minusta harrastefoorumille vallan hyvin hoidettu.

Ylös Bottom