Vs: Uusi Scenic
Jos vaan kävisi tuo manuaali niin noita 2.0T malleja näkyy saavan melkoisen halvalla kun pyynnitkin on vaan reilun kympin.
>Miten sen nyt ottaa. Tuolloin Bilia Pitäjänmäessä hallissa vierekkäin, kaukkarikortti, nappi-startti, comfort-paketti, 4x
>sähköikkunat, karvan yli 500 litraa VDA, 1.6 bensamoottori...
Niin ja neljä pyörääkin molemmissa. No ei, lähinnä tarkoitin sitä että monelle ei kelpaa tuommoinen perhebussi mitenkään jos on vaihtoehtona farkku. Ajotuntumaltaan ovat kovasti erilaisia korkeuden ja alustan säätöjen vuoksi, Scenic lienee myös reilusti painavampi. Olen ajanut vuosikausia Sceniceillä ja Meganeja on ollut vuokralla.
No tuohan kuulostaa reilulta, myyty baskeripäiselle herrasmiehelle tuolla nurkassa. Eiku ei, hintaa vähän enemmän kun lähtöhinta on ollut vähän kovempi. Kyseessä -04 GS 2.0 automaatilla ja reiluilla varusteilla (autom. ilmastointi, rulot, verhot, koukku, alut renkaissa ja kilsoja vähän reilu satku). Eihän sitä lähtöhintaa kannattaisi muistella kun tässä on tullut verouudistus, uusi malli ja alkupäässä lisävarusteina olleita varusteita tullut vakioksi mutta sijoituksen suuruutta joutuu vähän pohtimaan kun liisari alkaa näyttää edullisemmalta vaihtoehdolta. Ja ostin tuon käytettynä mielestäni halvalla, siitäkin hinnasta on tultu alas ja lujaa.Jame sanoi:Eli hyvitys vanhasta oli siis jotain 5 tuhannen luokkaa? Mikä vekotin oli muuten oli kyseessä?
Mutta hei, jos mä tarjoon sulle sen viis tonnia niin saat neuvoteltua paremmat alennukset kun ei ole vaihdokkia riesana? ;D
Jos vaan kävisi tuo manuaali niin noita 2.0T malleja näkyy saavan melkoisen halvalla kun pyynnitkin on vaan reilun kympin.
>Miten sen nyt ottaa. Tuolloin Bilia Pitäjänmäessä hallissa vierekkäin, kaukkarikortti, nappi-startti, comfort-paketti, 4x
>sähköikkunat, karvan yli 500 litraa VDA, 1.6 bensamoottori...
Niin ja neljä pyörääkin molemmissa. No ei, lähinnä tarkoitin sitä että monelle ei kelpaa tuommoinen perhebussi mitenkään jos on vaihtoehtona farkku. Ajotuntumaltaan ovat kovasti erilaisia korkeuden ja alustan säätöjen vuoksi, Scenic lienee myös reilusti painavampi. Olen ajanut vuosikausia Sceniceillä ja Meganeja on ollut vuokralla.