Uudet renkaat Relluun

kunnarireijo

Nuorempi jäsen
Kävin tuossa vähän aika sitten ajelulla ja huomasin, että autossa tuli ilmoitus liukkaista teistä. Taitaa tulla taas se talvi ja pitäisi uudet talvirenkaat hommata. Kaveri sanoi, että osta nokian renkaat verkosta, mutta mistä hommata ne? Haluaisin suoraan asennettuna ja vianor nyt tulee ekana netistä vastaan. Onko halvempia paikkoja, eri renkaita?
https://vianor.fi/renkaat/nokian-renkaat/

otto

tipan tuntija + R 19
renkaatvaihtoon on meitsin ostopaikka, vaikka kärkkäinen kin niitä myy, ehkei asennettuna.

hhelminen

Tunnettu jäsen
Kaveri sanoi, että osta nokian renkaat verkosta, mutta mistä hommata ne?
Jos tämän hetken (TM:n 17B/2019 mukaan) parhaat nastarenkaat haluaa niin osta Michelin X-Ice North 4 renkaat, maksaa yhtä paljon kuin nokialaiset.
Mutta jos vähän halvemmalla haluaa päästä niin kolmanneksi parhaat oli Hankook Winter I*Pike RS2 renkaat..
Parhaat kitkat oli Continental ContiVikingContact 7 jotka pesi jopa nastoitettuja laatumerkkejä jääpidossa.

Viimeksi muokattu:

maximi

Jäsen
<snip>
Parhaat kitkat oli Continental ContiVikingContact 7 jotka pesi jopa nastoitettuja laatumerkkejä jääpidossa.
Minulla ollut yhden talven verran nuo Contin 7-kitkat. Minulle ekat kitkat, ja voin sanoa että toimivat. Olen ollut tyytyväinen. Toki, aika hinnakkaat ovat...

Singha

Jäsen
Hankookin kitkat vaihdan eteen Michelinien tilalle, Michelin ollut muuten hyvä, mutta tuli runkovika ja alkoi ravistamaan.

kunnarireijo

Nuorempi jäsen
Jos tämän hetken (TM:n 17B/2019 mukaan) parhaat nastarenkaat haluaa niin osta Michelin X-Ice North 4 renkaat, maksaa yhtä paljon kuin nokialaiset.
Mutta jos vähän halvemmalla haluaa päästä niin kolmanneksi parhaat oli Hankook Winter I*Pike RS2 renkaat..

Kiitos paljon Helminen! Aion tsekata noi vielä :)

Ruusu

Jäsen
Missä lie asut mutta jos Haaparanta on kohtuu etäisyyden päässä niin sieltä saa hyvillä hinnoilla. KM-däck ja NTT-däck, kaksi firmaa missä puhutaan suomea. Kruunun kurssi on halpa. Miinuksena jos vaimon päästää IKEA:an niin reissun kustannukset pakkaa nousemaan...

jk_single

Jäsen
Itsellä 195/65-15 Hankookit Megane 3sessa ja muuten ihan hyvät mutta ohjaustunto heikkenee selkeästi ja melua on paljon, kun rengasmelua on muutenkin liikaa. Autossa oli vanhat Hakkapeliitta 7kat kun se tuli minulle ja niissä oli meteliä aika tavalla, ostin heti Hankookit kun ajattelin että ei missään voi olla enemmän melua kun Nokialaisissa, mutta... Ajettavuudesta ei mitään muistikuvaa.

Oliskohan saanut satasen lisäsatsauksella vähemmän melua esim Michelinit. Anopilla on Astrassa uudet Continental nastat ja eivät ole siinä autossa kovin hiljaiset.

Ylös Bottom