H hartsa777 Jäsen Viestejä 146 20 Elokuu 2018 #1 Hei! Tyhjäkäynti vaeltaa ja olen yrittänyt putsata tyhjäkäynninsäädintä, ei ainakaan vielä auttanut. Käyköhän 1.8 16 v 98-00 tyhjäkäynninsäädin myös 2.0 8v 99 malliin? Näyttää myyntikuvassa aika samanlaiselta
Hei! Tyhjäkäynti vaeltaa ja olen yrittänyt putsata tyhjäkäynninsäädintä, ei ainakaan vielä auttanut. Käyköhän 1.8 16 v 98-00 tyhjäkäynninsäädin myös 2.0 8v 99 malliin? Näyttää myyntikuvassa aika samanlaiselta
meganekuski Aktiivinen jäsen Viestejä 862 20 Elokuu 2018 #2 Vs: tyhjäkäynninsäädin Eihän ne tyhjäkäyntisäätimet paljoa maksa. Oma kokemus on että puhdistuksesta ei oikein apua ollut, uusi säädin piti hommata.
Vs: tyhjäkäynninsäädin Eihän ne tyhjäkäyntisäätimet paljoa maksa. Oma kokemus on että puhdistuksesta ei oikein apua ollut, uusi säädin piti hommata.
N nopo Nuorempi jäsen Viestejä 24 2 Marraskuu 2018 #3 Vs: tyhjäkäynninsäädin n.50 e vaihdoitko ,auttoiko .Minulla cliossa ongelma että sammuu kylmänä kun kaasu polkimen vapauttaa .Citikoissa tuo säädin temppuili .Huomenna vaihdan jos osaan tuon säätimen tiedä sitten toimiiko.Pakkasella ei varmaan toimi jos ei vaihda
Vs: tyhjäkäynninsäädin n.50 e vaihdoitko ,auttoiko .Minulla cliossa ongelma että sammuu kylmänä kun kaasu polkimen vapauttaa .Citikoissa tuo säädin temppuili .Huomenna vaihdan jos osaan tuon säätimen tiedä sitten toimiiko.Pakkasella ei varmaan toimi jos ei vaihda