Miten se yläpää oikein on kiinni, tai pitäisi olla? Kun nostin auton etupään ilmaan, apukuskin puolen iskarin yläpää heilui joka suuntaan. Kuskin puoli oli tukeva. Mutterit näytti olevan saman verran kiinni kummallakin puolella. Ja miten kulmien säätöjen käy, jos jousipaketin irrottaa? Auto on vuosimallia -94.