Käsijarru ja käyttöjarru molemmat jarruttaa voimakkaammin oikeassa takapyörässä. Tähän mennessä tapahtunut: käsijarruvaijerit vaihdettu, samassa yhteydessä herkistetty syliterit, jarrukengät, autom. säätömekanismi. Kengät oli aika hyvät. Kokosin ja säädin käsikirjan arvoihin, painelin autom. säädöt kohdalleen + käsijarrun säätö. Edelleen puoltaa. Seuraavaksi vaihdoin uudet kengät, tsekkasin kaikki uudelleen, pesin rummut (ihan ok:t) tinnerillä moneen kertaan, karhensin uudet kengät kevyesti. Säädöt (myös käsijarru) uudelleen kirjan mukaan. Edelleen puoltaa... Rummut mielestäni samaa paria... Onko ideoita (jarrut Lucas 203mm)? Seuraavaksiko uudet rummut? Laakerit ilm. pakko vaihtaa samalla?
-i-
-i-