Kait siihen alkuperäisessä hengessä nyt saa ei-niin lopullista muutosta tehdäRahtari sanoi:Älä ala kyseisen, kaunista yksilöä.Raiskata millään. Lailla?
Yritä pitää,alkuperäisenä![]()
![]()
![]()
Hohhoijaa... taas yksi pussihousumobilisti?Rahtari sanoi:Senkös luomusta. Alat Raiskata
EN OTA KANTAA ::
:
:
![]()
Kannattais... Mut mitenkäs toi orkkis-rättikatto? Saattaisin ranskalaisen tutun kautta sellaisen saada. Eikös tuo ole alkuperäinen lisävaruste joskus ollut? Sitä en kyllä itse pidä raiskaamisena jos on asiallisesti tehty.harriveikko sanoi:Kysim.Tvingon katto koko kamala sovittaa,ei se heittämällä käy.Vaikka huhu kertookin,että olis ihminen jopa kuussa käynny.Minä tosin olen sitä porukkaa,jotka pitää kuu kuvia studio-otoksina.Silti paha on asentaa,ei mahdotonta.Eiks silti kannattais olla raiskaamatta?
Jep. Telttatuolit on ja pysyy. Ovat mukavammat kun monet oikeat penkit ;D Paljonko haluat noista pöläreistä? Laita mulle vaikka yv:tä jos löytyy. Ne on kun kirsikka i:n päälle tuohon autoon ;Dharriveikko sanoi:Sun tippas on "ns.karvalakkimalli",kun on varustettu telttajakkaroilla.Älä siitä välitä,sellaset mä omaanikin haalin,vaikka alkuperäiset oli oikeila pehmusteilla.Ne on muuton aika hyvät,jos vaan on kunnossa,ei hassummat.Joo ja se pölykapselijuttu on tänäpäivänä hiukan hankala,tahtoo olla jo paalissa vanhat auton osat.Mulla saattaa yhdet vielä olla,en ole tosin varma.Pitäis oikein päästä mökillä varastoja kaiveleen,muistikuva on että sielä aika hyvätkin vielä olis.Kun vaan muistais käydessä kaivella.