Talisman näyttö himmeä, vaimeat varoitusäänet ja repsottava johto pohjassa.

gratnak

Jäsen
Tuli hommattua Talisman farmari TCe200 vm 2017. Parin päivän sisällä huomasin, että näyttö ja mittaritaulu jää ikäänkuin yömoodiin ja päivällä on vaikea nähdä niistä. Valikoista säätäminen on harmaana / disabled päiväkirkkauden kohdalla. Myös reunaviivojen varoitusääni on todella vaimea.

Kun pysäköin auton ja sammutan moottorin, näytöt kirkastuu ja kun säätää äänenvoimakkuutta reunaviivojen tunnistusääneen, kuuluu ääni normaalisti. Voiko tämä liittyä profiileihin vai onko jossain bitti poikittain tai olen itse sählännyt jotain? On vielä tuo laitteen toimintalogiikka vieras.

Pohjassa kuljettajan puolella näkyi kuvan repsottava johto, puolessa välissä pituutta ja n. 20-30 laidasta auton keskikohtaan päin. Mikähän tämä mahtaa olla? Puuttuuko tuosta joku kate päältä?Screenshot_20250529-133420.png

PS. Löytyykö jotain auton räjäytyskuvia ja kuvia eri rakenteista mm. kaapeloinnit/johdotukset ym.

Auttaako jos laitat ajovalot auto-asentoon. Jos en väärin muista niin ajovalot päällä asennossa oli näytöt yö-moodissa omassa autossa. Äänenvoimakkuudet taisi jostain valikon syövereistä säädettyä

JaLe

Aktiivinen jäsen
Kuten yllä mainittiinkin niin valoviiksi automaatti asentoon, niin heittää automaattisesti näytönkin päivä / iltamoodiin tarpeen mukaan.

Mutta lainaan ketjua sen verran, että kertokaa mistä saa tuon ylinopeus varoittimen pimputuksen pois, ? Ärsyttävä taajamassa jos menee nopeus pikkuisenkin yli sen rajoituksen mukaisen 40km/h tai 50km/h niin aina pimpottaa.

Olen valikoista yrittänyt sen saada pois ja mielestäni täpät on sellaisissa paikoissa ettei pitäisi hälytellä, mutta silti pimpottaa nopeuden ylityksistä.

Ylös Bottom