Takalasin pyyhkijä. Megane II farmari, vm.2004

Viinakuski

Nuorempi jäsen
Tervehdys.
En ainakaan löytänyt aiheeseen liittyvää treadia vaikka yritin haeskella.
Kyseessä on siis Megane II farmari, vm.2004.

Ongelmani on siis seuraavanlainen.
Takalasinpyyhkijä lähtee heti virrat päälle laittaessa pyyhkimään lasia..
Kuuluuko sen alunperinkin tehdä niin vai onko asetuksissa/säädöissä jotain häikkää ja miten asiaan voisi saada tehtyä muutoksen..?

Ei siitä muuten mitään haittaa ole, mutta joskun kunnon pakkasilla kun unohtaa mennä nyppäämään lasiin kiinni jäätyneen sulan irti ennen virtojen laittamista niin saattaapi hajoittaa sulan tms jne..

Kiitos ja anteeksi! ;D

meganekuski

Aktiivinen jäsen
Vs: Takalasin pyyhkijä. Megane II farmari, vm.2004

Aikoinaan edellisessä autossa oli sama vika että takalasin pyyhin pyyhki lasia vaikka pyyhkimen kytkimeen en koskenut. Vika oli takaluukun johtosarjassa, oli oikosulku johdoissa.

Heikmar

Aktiivinen jäsen

Anteeks täällä ei sitten tartte pyydellä edes vitsiksi. Sanotaanko että samassa veneessä tässä ollaan tais siis autossa...
Patonki-Lada on hauskinta mitä olen Rellua nimitettävän kuullut :D

Viinakuski

Nuorempi jäsen

Tämä selvä. Pitääkin tutkailla asiaa tarkemmin kunhan aika antaa periksi ja pakkaset hieman hellittävät, ei ole meinaan mahdollisuutta lämpimään tilaan mennä asiaa tarkemmin tutkimaan. Ainakaan vielä. Voi olla että sormet kohmettuisi tönköiksi tuossa kelissä.

Tuo anteeksi oli lähinnä sitä ajatellen kirjoitettuna josko kuitenkin olisi jo aikaisemmin tehty ketju samasta aiheesta.

Kiitoksia vinkistä.

Vai Patonki-Lada :D Tuollaista en ole ennen kuullutkaan...

kurtsi

Kia Niro EV

Noita ostoskeskusten lämpimiä pysäköintitiloja olen itse joskus hyödyntänyt vian iskiessä kylmään vuodenaikaan. Paitsi jos sellaista ei ole lähellä.

Jokza2002

Jäsen

Hei! Löysitkö ratkaisun ongelmaan? Minulla on ollut sama vuosikausia, ja ajattelin vilkaista sitä samalla kun tutkin lisäjarruvaloa.

Ylös Bottom